کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

از پی هرسلامی یک خداحافظی در راه است....

مهرماه بود که مثل همیشه وبگردی میکردم اما اینبار در کنار برادرم که هوادار تیم میلان است،متوجه شدم که اخبار میلان را یک سایت و سه یا چهاروبلاگ منتشر میکنند.

کمی به من سخت آمد که چرا فوتبال آلمان تنها باید یک وبسایت و یک وبلاگ داشته باشد البته هردوی آنها فوق العاده بودند.

تصمیم گرفتم تا برای فوتبال آلمان وبلاگی راه اندازی کنم تابه نوبه ی خودم از عشق زندگی ام یعنی فوتبال آلمان و در راس اون بایرن مونیخ حمایت کنم.

همان روز اول که تصمیم به این کار گرفتم با امیرحسین دوست خوبم که مثل برادر بزرگم هستش مکاتباتی داشتم واز ایشون مشورت گرفتم که شرح اون مکاتبات درحوصله ی این دل نوشته نمیگنجد و بهترمیبینم که اگه خودامیرحسین لازم دید جزئیات اون را به اطلاع شمابرسونه.

امامتاسفانه یکی دوماه است که ایمیل هایی به دستم میرسه که سرشار ازتوهین هستش و خیلی ناعادلانه است.

فقط به ذکر چند مورد آن بسنده میکنم:

اتهام سرقت خبری

اتهام منافق بودن

اتهام اینکه قصد صدمه زدن به وب دوست خوبم امیرحسین را دارم

و.....

تنها در جواب میگم خیلی بی انصافیه...

این وب تنهااخبار را از خبرگزاری های مختلف جمع آوری میکرد و دراختیار شما دوستان قرار میداد تا شما وقت کمتری را برای مطالعه ی اخبار فوتبال آلمان صرف کنید.

اتهام منافق بودن که حتی خودم هم نمیدانم چرا و به چه علت باید منافق لقب بگیرم.

واز همه دردناکترو مضحک تراین که قصد صدمه زدن به وب دوست خودم را داشته باشم،هیچ وقت فراموش نمیکنم که اولین پستی که گذاشتم  توی وب امیرحسین بود وفقط حاصل اعتماد ایشون بود، وهمیشه دوستش داشته و خواهم داشت و اصلا این وب کوچولو در حدی نیست که بخواد به وب فوق العاده دوست داشتنی امیرحسین صدمه بزنه.

اگه این وب تونسته توی این چند ماه سراپا  باشه فقط و فقط به لطف شما بوده وچون همیشه نظر شما برام مهم بوده تصمیم گرفتم تا در تعطیلات نوروز مزاحم شما دوستان نباشم اما بقای این وب در دستان شماست امروز یک نظر سنجی گذاشتم و نظر شما را خواستم قطعا این نظر شماست که تعیین میکنه این وب در سال 92فعالیت داشته باشه یا نه و بنده تابع نظر شماعزیزان هست.

اگر نظر شما مثبت بود که  شاید انشاالله اگه عمری بود در سال 92نیز در خدمت شما باشیم ولی اگر نظر شما به هردلیلی منفی بود ماهم عطایش را به لقایش بخشیده و تنها از طریق گیرنده ها بازی های فوتبال آلمان را دنبال میکنیم.

خواهش میکنم برا دلخوشی من نظر مثبت ندهید و انچه را که واقعا درست میدونید همان کار را انجام دهید.

اما چون این احتمال را میدهم که این پست،آخرین پست من باشه لازم میبینم که:

از امیرحسین دوست خوبم که دراین مدت خیلی تجربیات ارزشمندش را دراختیارم قرارداد و بهم کمک کرد.

از همه ی اون کسانی که هرروز از وب کوچولوی ما دیدن میکردند.

و یک تشکر ویژه از همه اون کسانی که در این مدت با نظرات خودشون به مادلگرمی میداند(چون میترسم اسم کسی از قلم بیفته اسم نمیبرم)

از دو دوست نویسنده خوبم که بدون هیچ چشم داشتی دراین مدت به بنده حقیر لطف کردند صمیمانه سپاسگزاری کنم

این وب باشه یا نباشه بایرن و فوتبال آلمان دراروپا بزرگی میکنند.

پیشاپیش عید نوروز را هم به همه ی شماتبریک و سال خوبی را همراه با بهترین ها برای شما آرزومندم

اگه توی این مدت کمی و کاستی از ما دیدید به بزرگی خودتون ببخشید،منتظرحضور شما در سنجی هستم و به آرای همه ی شما عزیزان احترام میزارم حتی اگه.....

البته اگه کسی دوست داشت سرپرستی این وب را  در اختیار بگیره با کمال میل میپذیرم و از هیچ کمکی دریغ نمیکنم

نوشتن این جمله خیلی برام سخته ولی چاره ای نیست:

اگه دیگه درکنار هم نبودیم خداحافظ...

ودر پایان دوست دارم بار دیگه از ته دلم فریاد بزنم:میا سان میا

باتشکرکوچیک شما امید


حضور اولیور کان در ایران منتفی شد

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که قرار بود مهمان ویژه برنام تحویل سال یکی از شبکه های تلویزیونی ایران باشد به دلیل پربودن برنامه هایش نمی تواند برای دومین بار به تهران سفر کند.

ادامه مطلب ...

هافبک بایرلورکوزن دیدار آلمان با قزاقستان را از دست داد

هافبک تیم فوتبال بایرلورکوزن به علت مصدومیت دیدار تیم ملی آلمان در مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

ادامه مطلب ...

ویژه تحویل سال: اولیور کان در شبکه3 سیما

تیم ملی آلمان روز جمعه دوم فروردین‌ماه ۹۲ در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی میهمان تیم ملی قزاقستان خواهد بود و اولیور کان نیز به عنوان مفسر تلویزیونی این بازی به قزاقستان سفر می‌کند.

ادامه مطلب ...

روبن بایرن را ترک خواهد کرد

سرمربی سابق بایرن مونیخ، اوتمار هیسفلد، که در حال حاضر هدایت تیم ملی سوئیس را بر عهده دارد به روبن توصیه کرد تا در تابستان بایرن مونیخ را ترک کند و هشدار داد او در سیستم بازی گواردیولا جای نخواهد رفت.

ادامه مطلب ...

آلیانس آرنا به رنگ سبز در آمد

ورزشگاه آلیانس آرنای شهر مونیخ به مناسبت روز سنت پاتریک به رنگ سبز درآمد.

ادامه مطلب ...

بازگشت ریبری به تمرینات بایرن

این ملی پوش فرانسوی در پیروزی 3-2 بایرن مقابل دوسلدورف دچار مصدومیت شد و به این ترتیب دو دیدار اخیر تیمش مقابل آرسنال و بایرلورکوزن را از دست داد.

ادامه مطلب ...

دشام: مصدومیت ریبری نگران کننده نیست

ribery - deschamp

سرمربی تیم ملی فرانسه مطمئن است که ستاره تیمش می توانددر بازی با گرجستان و اسپانیا تیمش را همراهی کند

ادامه مطلب ...