کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

سانتانا به دنبال گرفتن پاسپورت آلمانی


این بازیکن برزیلی پس از چند سال حضور درآلمان، از علاقه اش برای زندگی در آلمان می گوید. این بازیکن برزیلی هم چنین به ستایش تیم قبلی خود، دورتموند می پردازد.

بازیکن جدید شالکه می گوید که در سال جاری برای گرفتن پاسپورت آلمانی درخواست خواهد داد. این درخواست در حالی داده می شود که 5سال از حضور او به عنوان یک تاجر در آلمان می گذرد. سانتانا که نقش مهمی را برای رسیدن دورتموند به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرد، می گوید که به زندگی در آلمان علاقه مند است.

سانتانا به بیلد گفت:"من پیشنهاداتی از خارج کشور نیز داشتم اما من می خواهم که در بوندسلیگا بمانم. من احساس بسیار خوبی در اینجا دارم و حالا آلمانی هم صحبت می کنم. بنابراین درخواستی برای گرفتن پاسپورت آلمان خواهم کرد."

او درباره دورتموند نیز گفت:" برای من خیلی سخت بود. من 5سال خوب را در در دورتموند سپری کردم و برای آن ها بهترین ها را آرزو می کنم. من هرگز دوران حضورم در وستفالن را فراموش نمی کنم. دورتموند همیشه در قلب من جا دارد و تنها چیزی که می توانم بگویم این است: به خاطر همه چیز ممنونم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد