کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بیلد: ماریو گومز با ناپولی به توافق رسید


ماریو گومز پس از یک فصل نیمکت نشینی بایرن را به مقصد سری آ ترک کرد.

 ماریو گومز مهاجم ناراضی مونیخی ها با باشگاه ناپولی به توافق رسید و فصل آینده در سری آ توپ خواهد زد.

به گزارش بیلد؛ گومز پیش از دیدار فینال جام حذفی با باشگاه ناپولی به توافقات نهایی دست یافته بود و او در پایان بازی از هم تیمی های خود خداحافظی و دیدار از فینال به عنوان آخرین بازی خود برای بایرن یاد کرد.

اولی فربر مدیر برنامه های ماریو گومز مذاکرات با نائب قهرمان سری آ را تایید کرد. او این مذاکرات را در جهت پیشبرد توافقی برای عقد قرارداد سه ساله با این باشگاه ایتالیایی مثبت ارزیابی کرد.

مهاجم ملی پوش آلمان ها شنبه شب، در آخرین دیدار خود برای بایرن دو گل به ثمر رساند تا خداحافظی باشکوهی از باشگاه مونیخی داشته باشد.

البته در این بین باید به صحبت های ماتیاس سامر نیز اشاره کرد او پیش از انتشار خبر جدایی گومز توسط بیلد گفته بود:" مدیر برنامه های گومز از علاقه ی موکل خود برای ادامه همکاری با بایرن می گوید و ما نیز از اینکه او را تا پایان قراردادش در مونیخ نگه داریم استقبال می کنیم."

اظهارات سامر و اکنون خبر جدایی گومز، بیش از پیش حضور روبرت لواندوفسکی را در باشگاه بایرن پر رنگ تر می کند. انتقال مهاجم لهستانی دورتموند به مونیخ و ترافیک در خط حمله بایرن، شرایط را در فصلی که به جام جهانی برزیل ختم می شود برای ماریو گومز نامناسب می کرد به نظر او برای آنکه بتواند در جام جهانی 2014 جایگاه مستحکم تری در ترکیب تیم ملی آلمان داشته باشد ناچار به ترک مونیخ شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد