کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

لو: از سطح کیفی تیم ملی آمریکا متعجب نشدم


سرمربی تیم ملی آلمان دیشب شاهد رویارویی شاگردانش با سرمربی سابقشان بود.

 دیدار دوستانه تیم های ملی آلمان و آمریکا در واقعا به منزله رویارویی سرمربی کنونی ژرمن ها با سرمربی پیشین این تیم بود که در حال حاضر هدایت تیم ملی آمریکا را در دست دارد.

در این بازی دوستانه، شاگردان کلینزمن موفق شدند تا بانتیحه 3-4 از سد تیم ملی آلمان عبور کنند. گلهای جوزی آلتیدوره، و دو گل از کلاینت دمپسی و گل به خودی دروازه بان آلمانی برد را به حساب آریکا واریز کرد.

این بازی در ورزشگاه آر.اف.کی و درحضور 47 هزار هوادار مشتاق برگزار شد و در پایان این مسابقه یواخیم لو، سرمربی موفق تیم ملی آلمان در صحبت هایی به خرنگاران گفت:« اصلا از سطح کیفی تیم ملی امریکا متعجب نشدم. آنها در بازیهای رقابتی سطح بالایی را از خود به نمایش می گذارند.حالا هم که در شرایطی هستند که سه بازی مرحله مقدماتی جام جهانی را پیش رو می بینند. پس من می دانستم که آنها باانگیزه های بالایی گام به زمین مسابقه می گذارند.»

لو درادامه به تمجید از جوزی آلتی دوره و کلاینت دمپسی پرداخت. بازیکنانی که 3 گل زدند .

لو ادامه داد:«درمورد مهارت های بازیکنان فردی، فکر می کنم که آلتی دوره و دمپسی عملکرد خیلی خوبی داشتند وآنها نام خوبی در لیگ هلند و لیگ برتر انگلیس برای خودشان دست و پا کرده اند. در کل فکر می کنم که تیم آمریکا نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و با عشق و تعهد کار کرد. بازی آنها مقابل بلژیک که 4شنبه گذشته برگزار و با باخت 2-4 آمریکا همراه بود، برای آنها خیلی ناراحت کننده بود و به همین خاطر عزمشان را برای این بازی جزم کرده بودند.»

 لو درمورد عملکرد تیمش گفت:« فکر می کنم که این بازی از هرنظر ارزشش را داشت. فاکتور مهم غیبت بازیکنان تیم ما بودند.فکر می کنم که ما تیم خوب و مناسبی را برای این سفر برگزیدیدم. تمام بازیکنان تیم مملو از انگیزه و هیجان هستند و اگر از تک تک بازیکنان تیم بپرسی، همه تائید می کنند که آنها دراین بازی درسهای زیادی آموختند.»

سرمربی ژرمنها ادامه داد:« نگرانی های زیادی در مورد خط دفاع آلمان وجود دارد ولی من نکران عملکرد مدافعان تیم نیستم.»

 لو در ادامه درمورد بازی تیمش گفت:« بعد از اتمام نیمه اول، ما برخی بازیکنان سرحال و شاداب را به زمین فرستادیم. مارسل یانسن مصدوم شد. بندرز ها هم شرایط مشابهی داشتند. پرمرتساکر از ناحیه قوزک مصدوم بود و به همین خاطر مشخص بود که ما می بایست دیریازود برخی بازیکنان تازه نفس را به میدان می فرستادیم.ما باخت 1-4 مقابل آمریکا را با باخت 3-4 عوض کردیم و این قابل تحسین است. فکر می کنم که ما دراین بازی شاهد تیم آلمان پرانگیزه ای بودیم. برای من به عنوان سرمربی تیم این واقعا با ارزش است.درمجموع شرایط تیم ما خوب است و رضایت بخش است. این بازی یک تست بود و همان طور که همه دنیا می گوید، دراین تست ها باید تیم جدید، بازیکنان جدید و حتی برنامه های جدید را مورد امتحان قرار داد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد