کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

از پی هرسلامی یک خداحافظی در راه است....

مهرماه بود که مثل همیشه وبگردی میکردم اما اینبار در کنار برادرم که هوادار تیم میلان است،متوجه شدم که اخبار میلان را یک سایت و سه یا چهاروبلاگ منتشر میکنند.

کمی به من سخت آمد که چرا فوتبال آلمان تنها باید یک وبسایت و یک وبلاگ داشته باشد البته هردوی آنها فوق العاده بودند.

تصمیم گرفتم تا برای فوتبال آلمان وبلاگی راه اندازی کنم تابه نوبه ی خودم از عشق زندگی ام یعنی فوتبال آلمان و در راس اون بایرن مونیخ حمایت کنم.

همان روز اول که تصمیم به این کار گرفتم با امیرحسین دوست خوبم که مثل برادر بزرگم هستش مکاتباتی داشتم واز ایشون مشورت گرفتم که شرح اون مکاتبات درحوصله ی این دل نوشته نمیگنجد و بهترمیبینم که اگه خودامیرحسین لازم دید جزئیات اون را به اطلاع شمابرسونه.

امامتاسفانه یکی دوماه است که ایمیل هایی به دستم میرسه که سرشار ازتوهین هستش و خیلی ناعادلانه است.

فقط به ذکر چند مورد آن بسنده میکنم:

اتهام سرقت خبری

اتهام منافق بودن

اتهام اینکه قصد صدمه زدن به وب دوست خوبم امیرحسین را دارم

و.....

تنها در جواب میگم خیلی بی انصافیه...

این وب تنهااخبار را از خبرگزاری های مختلف جمع آوری میکرد و دراختیار شما دوستان قرار میداد تا شما وقت کمتری را برای مطالعه ی اخبار فوتبال آلمان صرف کنید.

اتهام منافق بودن که حتی خودم هم نمیدانم چرا و به چه علت باید منافق لقب بگیرم.

واز همه دردناکترو مضحک تراین که قصد صدمه زدن به وب دوست خودم را داشته باشم،هیچ وقت فراموش نمیکنم که اولین پستی که گذاشتم  توی وب امیرحسین بود وفقط حاصل اعتماد ایشون بود، وهمیشه دوستش داشته و خواهم داشت و اصلا این وب کوچولو در حدی نیست که بخواد به وب فوق العاده دوست داشتنی امیرحسین صدمه بزنه.

اگه این وب تونسته توی این چند ماه سراپا  باشه فقط و فقط به لطف شما بوده وچون همیشه نظر شما برام مهم بوده تصمیم گرفتم تا در تعطیلات نوروز مزاحم شما دوستان نباشم اما بقای این وب در دستان شماست امروز یک نظر سنجی گذاشتم و نظر شما را خواستم قطعا این نظر شماست که تعیین میکنه این وب در سال 92فعالیت داشته باشه یا نه و بنده تابع نظر شماعزیزان هست.

اگر نظر شما مثبت بود که  شاید انشاالله اگه عمری بود در سال 92نیز در خدمت شما باشیم ولی اگر نظر شما به هردلیلی منفی بود ماهم عطایش را به لقایش بخشیده و تنها از طریق گیرنده ها بازی های فوتبال آلمان را دنبال میکنیم.

خواهش میکنم برا دلخوشی من نظر مثبت ندهید و انچه را که واقعا درست میدونید همان کار را انجام دهید.

اما چون این احتمال را میدهم که این پست،آخرین پست من باشه لازم میبینم که:

از امیرحسین دوست خوبم که دراین مدت خیلی تجربیات ارزشمندش را دراختیارم قرارداد و بهم کمک کرد.

از همه ی اون کسانی که هرروز از وب کوچولوی ما دیدن میکردند.

و یک تشکر ویژه از همه اون کسانی که در این مدت با نظرات خودشون به مادلگرمی میداند(چون میترسم اسم کسی از قلم بیفته اسم نمیبرم)

از دو دوست نویسنده خوبم که بدون هیچ چشم داشتی دراین مدت به بنده حقیر لطف کردند صمیمانه سپاسگزاری کنم

این وب باشه یا نباشه بایرن و فوتبال آلمان دراروپا بزرگی میکنند.

پیشاپیش عید نوروز را هم به همه ی شماتبریک و سال خوبی را همراه با بهترین ها برای شما آرزومندم

اگه توی این مدت کمی و کاستی از ما دیدید به بزرگی خودتون ببخشید،منتظرحضور شما در سنجی هستم و به آرای همه ی شما عزیزان احترام میزارم حتی اگه.....

البته اگه کسی دوست داشت سرپرستی این وب را  در اختیار بگیره با کمال میل میپذیرم و از هیچ کمکی دریغ نمیکنم

نوشتن این جمله خیلی برام سخته ولی چاره ای نیست:

اگه دیگه درکنار هم نبودیم خداحافظ...

ودر پایان دوست دارم بار دیگه از ته دلم فریاد بزنم:میا سان میا

باتشکرکوچیک شما امید


نظرات 16 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

آقا خیلی کارتون درسته.به حرفای دیگران هم گوش نکنید و به کار خوبتون ادامه بدید.من خیلی وبلاگتونو دوست دارم وهمیشه بهش سر میزنم.آلمان و بایرن خیلی بزرگن پس باید سایت های طرفداری زیادی هم داشته باشن.لطفا ادامه بدید و ناامید نشید.ازتون ممنونم و امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام دوست خوبم
شمانسبت به مالطف دارید
امیدوارم بازهم بتونیم بعد از تعطیلات نوروز در درکنارتون باشیم

مهزیار سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

بابا ضد حال زدی امید جان.
ملت حرف مفت زیاد میزنن شما گوش نده.
تو فیسبوک صفحه fcbayern.ir ادمین جدید میخواست یکی از شرایطش این بود که زود از کوره در نرن و مقابل انتقادات محکم وایسن. بنظرم که نه واقعا این وبلاگ آپ ترین منبع خبری آلمانیاست. اصلا اهمیت نده دیگران چی میگن. به کارت ادامه بده. باشگاه های خیلی زاقارت تر ده تا وبلاگ و سایت دارن ولی بایرن چی؟ واقعا نیازه کارت درسته. من که هر روز این وبلاگ رو چک میکردم ولی نظر کم میدادم که کلا هم کم نظر میدم. این هم که مطالب این وبلاگ با وبلاگ امیرحسین بعضیاش یکی باشه طبیعیه دیگه. خب منبع هاتون بعضی وقتا یکی اند.
دوست دارم
سال جدید هم مبارک
MIA SAN MIA

سلام من کی باشم که بخوام ضد حال بزنم دوست خوبم من نسبت به انتقادات ناراحت که نمیشم هیچی خیلی هم خوشحال میشم حتی اگه دنبال کرده باشی از کابران درخواست انتقاد کردم ولی خدای من شاهده که توی این یک ماهه انواع توهین ها را بهم کردند و اگه لب باز نکرده بودم فقط به احترام امثال شما بوده که برام قدر همه ی دنیا ارزش داریدخواستم حداقل این موضوع در پایان سال مطرح بشه بعضی از این توهین ها به حدی زشت بوده که حتی خجالت میکشم عنوان کنم شما واقعا لطف دارین مالایق این همه تعریف نیستیم ولی امیدوارم همونطوری که دلم هم خیلی میخواد بعد از تعطیلات نوروز بتونم این الطاف شما جبران کنم سال خوبی داشته باشید

فاضل سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
امید جان ادامه بده،،به هیشکی توجه نکن،شما فعال ترین و بروز ترین نویسنده ی بایرنی هستی!!مرسی

سلام به روی ماهت
شمالطف دارین انشاالله بتونم جبران کنم

سعید سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام امیدجان
خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتی دیگه پست نزاری
تشکر

نمیدونم چی بگم
خوشحالم که خوشحالی

امیرحسین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://bayern.blogsky.com

سلام امید
اولا که خیلی منو شرمنده کردی اینقدر ازم تعریف کردی. قابل تعریف نیستم.
همیشه به انتقادات توجه کن که میتونه باعث پیشرفت باشه ولی هیچ وقت به اتهامات اهمیت نده چون خودت میدونی که از روی بغض و کینه است.
اونایی هم که بهت این اتهامات رو زدن اصلا هوادار بایرن نیستن و از اینکه بایرن اینقدر وبلاگ و وبسایت خوب و به روز داشته باشه حسادت می کنن.
قبلا از این اتهامات به من هم زدن ولی من بی توجه به همشون به کارم ادامه دادم وگرنه همون روزهای اول باید وبلاگ رو تعطیل میکردم. ولی ادامه دادم و باز هم تا جایی که باشم و بتونم ادامه میدم.
پس مثل همیشه با اعتماد به نفس به کارت ادامه بده

سلام داداش گلم
من فقط حقیقت را درمورد شما گفتم
توی این مدت فهمیدم که چه شخصیت فوق العاده و روح بزرگی داری
بازهم مثل همیشه با صحبت های شیرینت بهم دلگرمی دادی
خیلی علاقه دارم و امیدوارم بعد از تعطیلات نوروز باز هم ادامه بدهم

پژمان سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام آقا امید!
ضد حال بدی تو این در عیدی زدی!
باور کن همیشه وقتی میام تو اینترنت، اول بلاگ شما رو میبینم بعد سراغ کارای دیگه میرم!
بیخیال ایمیلهای چرت و پرت...
مهم اف سی بایرن و دی اف بی هست!
لطفا به کارت ادامه بده

سلام شما لطف دارین اما خدا شاهده قصدم ضدحال زدن نبوده
من ازخدا میخوام که بازهم خدمت شما باشم ای کاش شرایطش فراهم بشه
سال خوبی داشته باشی

محسن اشتایگر سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

امیدجان به کارت ادامه بده البته من به این وبلاگ کمتر میام بیشتر وبلاگ امیرحسین میرم تو خبرت بیشتر وجدیدتربود راستى تو کدوم امیدى؟امید روبرى یا امید خالیه تنهایه خالى؟

سلام محسن جان
خیلی ممنونم ولی .ب من و امیرحسین نداره
امیدروبری =امید=کوچیک شما

Deutsch girl سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

امید جان تو رو خدا نرو وبلاگت عالیه کلا کار این ملت حرف مفت زدنه بخطر المانیا نرو من هر روز به وبلاگت سر می زنم و به نظرم بهترینه

این نظرات شما واقعا آدم را دلگرم میکنه
امیدوارم اگه عمری بود و شرایط خوب پیش رفت بتونم بعد از تعطیلات نوروز انجان وظیفه کنم انجام وظیفه کنم

سعید چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ق.ظ

اولا که تو حالت خوش نیست(انجان وظیفه کنم)
ثانیا تو یک روز رو حرف خودت نیستی همین امروز صبح گفتی دیگه نیستم حالا به همه میگی بعد تعطیلات میام
مرد باید روحرفی که میزنه بایسته

مهزیار چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

سعید جان امید گفت اگر شما بخواید بر میگردم.. ما هم خواستیم.
بعد از نوروز هم ایشالا با پستاش برمیگرده تازه ایشالا زودتر هم برگرده

شاهین شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام امید
داداش این چه پستی که دادی!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من الان دارم از کافی نت این نظرو می دم واقعا شوکه شدم این حرفا چیه آخه؟
می دونی با این حرفت الان اون کسای که می خواستن تو بری چقدر خوشحال شدن؟
ول کن تور خدا بهشون توجه نکن باید قدرت ادامه بدیم تا چشمشون در بیاد.
این پستو حذف کن
این پستو حذف کن

peyman یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://f9tfans.blogsky.com

داداش من طرفدار بایرن نیستم ولی وب شما رو دوست دارم . باتوجه به شناختی که از وب شما دارم و میدونم که به جمع آوری مطلب اهمیت میدید و سعی میکنید برای بازدید کننده های وبتون بهترین کار ممکن رو بکنید همین خیلی ارزش داره بابا بیخیل به این به حرف های بیهوده توجه نکن!!!

Seraj یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

دوست عزیز آقا امید سلام. این حرفایى که بعضىا بهتون میزنن خیلى کوچکتر از اینه که پشت یه بایرنى رو خم کنه، ما بایرنیها و آلمانیها ازت حمایت میکنیم، منتظر پستاى جدید هستم، کمک هم خواستى در خدمتم. در آخر MIA SAN MIA. درود بر تو همه بایرنیها.

سارا یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

تو رو خدا نرو
وبت عالیهباور کن الکی نمیگم
بــــــــــــــــــــــــــــــرگـــــــــــــــــــــــــــرد

محمد1077 سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

دوست عزیز خواهشا ادامه بده

Bavariaboy پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام امید عزیز خودت میدونی که من مدت کمیه به وب شما سرمیزنم ، اما تو همین مدت کم خیلی به این وب علاقه مند شدم چند سال پیش دوستی داشتم که وبلاگ داشت اما زیاد بازدید کننده نداشت چند وقت بعد ناامید شد و کارش و تعطیل کرد الان هر وقت میشینیم با هم صحبت کنیم بابت بستن وبش افسوس میخوره ، ازت خواهش میکنم به کارت ادامه بده .....اما اگر به دلایل مالی یا... نمیخوای ادامه بدی حداقل با امیرحسین همکاری کن تا ما از موهبت داشتن دوست خوبی مثل شما محروم نشیم ... در هر حال هر جا هستید براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد