کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آمریکا4-3آلمان،شکست در فستیوال گل


http://www.dfb.de/fileadmin/Image_Archive/News/169815016_43885_p880722_43885_w686.jpgآمریکایی‌ها صدمین سال حضور فوتبال در کشورشان را با برد مقابل آلمان جشن گرفتند.

 آلمان تور آمریکای خود را با باخت چهار بر سه به میزبان به پایان برد.

آمریکا در جشن صدسالگی فوتبال در این کشور توانست برد خوبی به دست بیاورد.

آلمان بازی را بهتر آغاز کرد اما آمریکا در دقیقه 13 به گل اول رسید. سانتر عالی گراهام زوسی از سمت راست را جوزی آلتیدور به گل تبدیل کرد.

سپس بندیکت هوودس در دقیقه 16 توپ را به مارک-آندره تر اشتگن، دروازه‌بان تیم پاس داد. تر اشتگن نتوانست توپ را کنترل کند و تلاش او برای دفع توپ آن را به تور دروازه رساند.

آلمان در دقیقه 52 به گل رسید. مکس کروز تازه‌وارد روی کرنری که خودش به دست آورده بود توپ را ارسال کرد و هایکو وسترمن با ضربه سر گل زد.

با این حال نتیجه به سرعت چهار بر یک شد. کلینت دمپسی در دقیقه 60 روی سانتر آلتیدور گل زد، و سپس در دقیقه 64 از پودولسکی – که در نقش هافبک دفاعی بازی می‌کرد - گذشت و با پای چپ گل دوم خود را در فاصله چهار دقیقه به ثمر رساند.

کروز در دقیقه 79 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی تماشایی گل زد.

یولین درکسلر هم در دقیقه 81 گل زد. ضربه سیدنی سم را تیم هوارد دفع ناقص کرد و درکسلر هم فاصله را به حداقل رساند، اما بازی گل دیگری نداشت و آمریکا پیروز شد. البته در دقایق پایانی به نظر می‌رسید خطایی روی نیکولای مولر در محوطه جریمه انجام شده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

تراشتگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد