کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

هاینکس: گواردیولا وظیفه مهمی در بایرن دارد


یوپ هاینکس سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ المان پس از قهرمانی در جام حذفی آلمان اعلام کرد حفظ نتایجی که بایرن این فصل کسب کرد برای گواردیولا دشوار خواهد بود

بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان سه بر دو از سد اشتوتگارت گذشت و بدین ترتیب در این فصل سه جام بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.
هاینکس پس از چهل و پنجمین پیروزی در 53 بازی این فصل گفت:« این قهرمانی ها معانی زیادی برای کل باشگاه ، تیم تحت رهبری من و خود من دارد.»
او گفت:« ما امروز دیدیم بازگشت به شرایط عادی پس از قهرمانی هفته گذشته در ومبلی در لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی نیست. تیم ما بسیار متمرکز بر بازی بود هر چند که اشتوتگارت نیز فرصت های خود را داشت.»
سرمربی بایرن مونیخ افزود:« این بی سابقه است. این عناوین طی 50 سال تاریخ بوندس لیگا هرگز اتفاق نیفتاد. ما رکوردهای بسیاری را شکستیم و این نخستین باری است که من به عنوان مربی فاتح جام حذفی آلمان شدم. قبلا من به عنوان بازیکن این جام را بالای سر برده بودم. حفظ این عناوین کار بسیار دشواری است .»
هاینکس افزود بایرن با هدایت پپ گواردیولا آماده آغاز دوره ای جدید در فوتبال است.
او گفت:« جایگزین من البته قادر خواهد بود تیمی با عملکردی کامل را تحویل گیرد. می دانیم که ماریو گوتزه فصل بعد از دورتموند به بایرن خواهد پیوست و با بودن لواندوفسکی ما دو مهاجم سطح بالا خواهیم داشت. ما تیمی با رویحه بالا داریم که قادرند با یکدیگر کار کنند ، چیزی که من پیشتر تجربه نکرده بودم.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین،‌ فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ نیز گفت:« ما به آنچه که در گذشته هرگز در فوتبال آلمان به دست نیامده بود دست یافتیم . ماه پر استرسی را پشت سر گذاشتیم اما هفته پایانی ارزش آن را داشت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد