کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بواتنگ: هاینکس برای من مانند پدر است


بواتنگ از اینکه توانستند یک هدیه مناسب به هاینکس در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه بدهند، بسیار خوشحال است

 ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، با ستایش از یوپ هاینکس، نقش این مربی باتجربه را در دوران حرفه ای اش بسیار کلیدی دانست.

باواریایی ها این هفته با پیروزی 3-2 مقابل اشتوتگارت، توانستند سه گانه تاریخی شان در این فصل را تکمیل کنند و بواتنگ از اینکه توانستند یک هدیه مناسب به هاینکس در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه بدهند، بسیار خوشحال است.
او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" این خداحافظی بسیار احساساتی و تکان دهنده ای بود. من بسیار خوشحالم که او با موفقیت و در اوج باشگاه را ترک می کند. او واقعا شایستگی اش را داشت.

یوپ برای من مانند پدر است. او بود که من را به بایرن آورد و من بسیار به او مدیونم. او نقش مهمی در دوران حرفه ای من تاکنون ایفا کرد."

هاینکس بعد از دو فصل حضور در آلیانس آره نا، در این تابستان جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که هاینکس چه تصمیمی برای آینده اش گرفته اما گفته می شود او فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد