کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

ویژه تحویل سال: اولیور کان در شبکه3 سیما

تیم ملی آلمان روز جمعه دوم فروردین‌ماه ۹۲ در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی میهمان تیم ملی قزاقستان خواهد بود و اولیور کان نیز به عنوان مفسر تلویزیونی این بازی به قزاقستان سفر می‌کند.

شبکه سوم سیما برای ویژه‌برنامه تحویل سال نو، یک میهمان ویژه را زیر سر گذاشته که تصمیم داشت در آخرین لحظه به عنوان سورپرایز ویژه از او رونمایی کند. البته امروز نام این میهمان توسط رسانه‌های ورزشی لو رفت و او دیگر برای علاقه‌مندان حکم سورپرایز را نخواهد داشت اما به هر حال نام این میهمان آن‌قدر دهان‌پرکن هست که حتی با اعلام قبلی هم جذابیت‌های خاص خود را برای بینندگان تلویزیونی داشته باشد.

این میهمان ویژه که قرار است سی‌ام اسفندماه همزمان با تحویل سال نوی خورشیدی در شبکه سوم سیما حاضر شود کسی نیست جز اولیور کان، دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ.

تیم ملی آلمان روز جمعه دوم فروردین‌ماه ۹۲ در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ میهمان تیم ملی قزاقستان خواهد بود و اولیور کان نیز به عنوان مفسر تلویزیونی این بازی به قزاقستان سفر می‌کند. بر همین اساس مسئولان ایرانی از فرصت استفاده کرده و با اولی کان به توافق رسیده‌اند تا پیش از حضور در قزاقستان توقفی یک روزه هم در تهران داشته باشد. به این ترتیب هماهنگی‌ها برای حضور این چهره سرشناس فوتبال دنیا در تلویزیون ایران به انجام رسیده است.

قرار بود در این برنامه علی دایی همبازی کان در بایرن‌مونیخ هم روبه‌روی او حضور داشته باشد اما دایی به دلیل این‌که لحظه سال تحویل در تهران نیست از حضور در این برنامه عذرخواهی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد