کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

روبن:خاطره تلخ سوتهای انتقادی هنوز از یادم نرفته


آرین روبن هنوز هم رفتارهای نادرست هواداران تیمش بعد از خراب کردن پنالتی در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که او را هو می کردند را فراموش نکرده است

 آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که هنوز هم به خاطر رفتار نادرست هواداران تیمش که مدتی او را هو می کردند ناراحت است.

این درحالی است که روبن و هم تیمی هایش درحالی که هنوز6 هفته تا پایان رقابت های بوندس لیگا باقی بود، قهرمانی شان در این رقابتها را مسجل کردند و هفته گذشته با برد مقابل دورتموند در فینال ومبلی قهرمانی شان در لیگ قهرمانان اروپا راجشن گرفتند و دیشب هم با برد مقابل اشتوتگارت در فینال جام حذفی آلمان، اولین تیم تاریخ فوتبال آلمان لقب گرفتند که در طول یک فصل قهرمانی سه گانه را کسب کرده.

این ستاره هلندی در طول این فصل نقش پررنگی دراین قهرمانی ها داشت و در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

روبن 29 ساله حالا در صحبت هایی اعلام کرده که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و وقتی که دربازی با چلسی یک ضربه پنالتی را خراب کرد به شدت مورد انتقاد هواداران تیمش قرار گرفت و هواداران او را هو کردند و ازاین بابت هنوز هم دلخور است.

روبن در صحبت هایی به ای.آر.دی گفت:« ما تیم فوق العاده ای داریم که درخشان است و من افتخار می کنم که عضوی از این تیم هستم که شنبه شب فینال دیگری را برگزار کرد. ولی بازی کردن بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا (مقابل بوروسیا دورتموند ) راحت نبود. به نظر من ما شایسته برد مقابل اشتوتگارت بودیم.»

روبن ادامه داد:« من هیچ وقت آن سوت هایی که در طول اردوی پیش فصل امسال (بعد از خراب کردن آن ضربه پنالتی مقابل چلسی) برایم زده می شد را فراموش نمی کنم و هنوز خاطره بد آن اتفاقات در ذهنم است.من برای این تیم و برای این افراد همه کاری کرده ام.»

روبن در ابتدای رقابت های این فصل نیمکت نشین بود ولی با مصدومیت تونی کروس دوباره به ترکیب اصلی بایرن بازگشت و توانایی هایش را به یوپ هاینکس اثبات کرد تا درنهایت مرد سرنوشت ساز این فصل باواریایی ها لقب بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد