کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بکن باوئر: سامر نقش مهمی در موفقیت های این فصل بایرن داشت

سامر تابستان گذشته جای کریستین نرلینگر را به عنوان مدیر ورزشی بایرن گرفت و بکن باوئر معتقد است که باید بخشی از موفقیت خارق العاده بایرن در این فصل را حاصل تلاش های او دانست.

فرانتس بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که ماتیاس سامر نقشی تعیین کننده در سه قهرمانی بایرن در این فصل داشت.

مرد سال 1996 اروپا تابستان گذشته جای کریستین نرلینگر را به عنوان مدیر ورزشی بایرن گرفت و بکن باوئر معتقد است که باید بخشی از موفقیت خارق العاده بایرن در این فصل را حاصل تلاش های او دانست.

قیصر فوتبال آلمان به اسکای گفت:" بدون اینکه بخواهم سهم سایرین را کم اهمیت نشان بدهم، باید بگویم که سامر نقشی مهم در این موفقیت ها داشت.

او در شرایطی به باشگاه آمد که تیم روی زمین بود. من قبلا هم گفتم که یکی از بهترین عملکردهای چند سال اخیر باشگاه مربوط به سامر بود.

او بار دیگر تیم را بلند کرد؛ البته به همراه یوپ هاینکس و شاگردانش. سامر نقش مهمی در موفقیت های بایرن داشت و بایرن اکنون جایی است که ما دوست داشتیم، باشد"

بکن باوئر همچنین یوپ هاینکس را مورد ستایش قرار داد و گفت:" هاینکس بازیکنی در کلاس جهانی بود و اکنون یک مربی جهانی است. به همین خاطر است که بازیکنانش به او احترام می گذارند. آنها نمی خواستند یوپ را ناامید کنند. می خواستند او در آخرین بازی اش یک قهرمانی به دست بیاورد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد