کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

صحبت های اریکسن در مورد تیم آینده اش


کریستین اریکسن، هافبک مستعد تیم فوتبال آیاکس هلند، قصد دارد با فکری باز و با آرامش در مورد تیم آینده خود تصمیم بگیرد.

در ماه های گذشته همواره صحبت از پیوستن این بازیکن دانمارکی به یکی از دو باشگاه لیورپول و یا دورتموند به گوش رسیده است. قرار داد او در پایان این فصل با آیاکس به اتمام رسیده است و او به عنوان یار آزاد به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

اریکسن معتقد است که با جدایی از آیاکس دوست دارد در تیمی بازی کند که سبک بازی آنها مناسب او باشد.

"مهمترین چیز این است که احساس خوبی داشته باشم و باشگاه آینده من تیمی باشد که واقعا خواهان به خدمت گرفتن من باشد."

اریکسن با تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند انتقال خود به لالیگای اسپانیا را تکذیب کرد و قصد ندارد فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد.

"یورگن کلوپ یک مربی خوب و یک انسان عالی نشان داده است. برای من متفاوت خواهد بود که با یک مربی کاریزماتیک و کسی که تمایل به استفاده از جوانان دارد کار کنم."

"قصد ندارم در لالیگا به فوتبال خود ادامه دهم. باشگاه های زیادی هستند که آنجا خواهان به خدمت گرفتن من هستند اما سعی می کنم در یک لیگ دیگر بازی کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد