کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

برتولد: شب تلخی برای اشتوتگارت خواهد بود


توماس برتولد بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی آلمان در ستون کارشناسی خود در روزنامه ی تی زد مونیخ از شکست اشتوتگارت در شب تلخ برنو لابادیا می گوید.

برتولد در ستون کارشناسی تی زد می نویسد:" برای من یک چیز کاملا روشن است اگر بایرن همان نمایش همیشگی را داشته باشد شب تلخی در پایان برای اشتوتگارت رقم خواهد خورد. در واقع من نمی خواهم هیچ پیش بینی داشته باشم زیرا نمی توان گفت لام و یارانش به کنترل بازی می پردازند و یا به مانند فینال لندن بازی خواهند کرد."

برتولد در ادامه می نویسد:" پس از پیروزی بر دورتموند، بایرن اکنون بدنبال کسب سه گانه است تا وداع باشکوهی برای یوپ هاینکس رقم بخورد این مرد در دوران حرفه ای خود به همه ی افتخارات دست یافت قهرمانی در دی اف بی پوکال هدیه ای از سوی شاگردانش به وی خواهد بود. البته عدم حضور دانته بسیار سخت است او یکی از ارکان بایرن در خط دفاعی بود."

اما آنچه که باید اشتوتگارت انجام دهد:" اما آنچه که باید اشتوتگارتی ها انجام دهند! آن ها باید به اشتباهات داوری و بی دقتی بازیکنان بایرن امیدوار باشند تا زمانی که بازی 0 بر 0 است، بازیکنان لابادیا باید کاملا جمع بازی کنند و تنها از ایبسویچ در خط جلو استفاده کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد