کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بازی خداحافظی بالاک از فوتبال

امشب یک شب بسیار غم انگیز برای بسیاری از طرفداران فوتبال است. میشائیل بالاک برای آخرین بار و پس از فتح چهار عنوان بوندسلیگا، سه جام آلمان، سه جام حذفی و یک عنوان لیگ برتر در دوران حرفه ایش در مرکز توجهات قرار می گیرد و این نبوغ فوتبال امشب در لایپزیک کفش های خود را آویزان می کند.

شکی نیست که بالاک به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان در فوتبال آلمان به تاریخ می پیوندد و هواداران او را با شماره 13 و خاطرات فراموش نشدنی بی شمار به اذهان می سپارند. کاپیتان آلمان امشب مسابقه خداحافظی خود را در کنار برخی از نام آشناترین های ورزش برگذار میکند. این بازی بین دو تیم "منتخب جهان" و "بالاک و دوستان" خواهد بود. ترکیب نهایی برای هر دو طرف هنوز نهایی نشده است، اما بازیکنان بزرگی برای هر دو طرف بازی خواهند کرد.

در تیم منتخب جهان بازیکنانی نظیر: ینس لمان، رومن وایدنفلر، آدبایور، فرانک لمپارد، کاروالیو، امرسون، اسین، ماتئوس، مالودا، لام، ندود، کوکا، شوچنکو، مهدوی کیا و دروگبا با مربی گری خوزه مورینیو به میدان خواهند رفت.

تیم بالاک و دوستان نیز از بازیکنانی نظیر: آدلر، بوهلر، فرینگس، گلوکنر، هامان، یانکر، کیرستن، کلوزه، مارشال، مرته ساکر، نئوندروف، نویل، سالی حمید زیچ، اشنایدر، میشائیل شوماخر، شورله، سم، ورنز و مربی گری رودی فولر بهره خواهد برد.

میشائیل بالاک بازی های ملی خود را پس از مصدومیتش با توجه به اختلافی که با یواخیم لو داشت ناعادلانه و بدون تشریفات حرفه ای پایان برد و همین سبب شد که باستین شواین اشتیایگر به حمایت از وی برخیزد و خواهان بازی خداحافظی شایسته برای بالاک شود ، باستین در گفتگو با نشریه کیکر بیان داشت: "این سزوار بالاک نیست، متأسفانه از اعتبار میشائیل در فوتبال آلمان به خوبی تقدیر نشد. من اخیراً میشائیل را در مونیخ دیدم و او مرا برای بازی خداحافظی اش دعوت کرد، و اگر باشگاه به من اجازه دهد دوست دارم با علاقه در بازی خداحافظی اش حضور داشته باشم."
با این حال، به دلیل مصدومیت شواین اشتایگر این بازی را از دست خواهد داد، البته حضور جان تری و فرانک لمپارد نیز هنوز مشخص نیست.

میشائیل شوماخر نیز با یک هواپیمای جت خصوصی برای حضور و مشارکت در بازی خداحافظی بالاک خود را به لایپزیک رسانده است. او تنها بازیکن غیرفوتبالی انتخاب شده ی این مسابقه است.

امشب زمان بسیار عاطفی برای میشائیل بالاک خواهد بود، بالاک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی از خوشحالیش بخاطر ملاقات دوستانش گفت و گفت دوست دارد برای هر دو تیم یک نیمه بازی کند اما این بستگی به سطح آمادگی جسمانیش خواهد داشت.

به هر حال هر دو تیم به یک اندازه قوی هستند و کمی پیش بینی برای بازی سخت است، اما آنچه مهم است این است که 13 خوش یمن امشب به افسانه می پیوندد و حسرت بازی های زیبایش برای ما هوادران خواهد ماند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد