کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

گرد مولر: کلوزه شایستگی شکستن رکورد من را دارد


گرد مولر مهاجم سابق ژرمنها که رکورد دار بیشترین گل زده در تیم ملی آلمان است ، میروسلاو کلوزه مهاجم فعلی ژرمنها را لایق شکستن رکورد خود میداند.

لوزه مهاجم 35 ساله تیم لاتزیو ایتالیا تنها 1 گل دیگر با برابری با رکورد 68 گل زده گرد مولر مهاجم افسانه ای ژرمنها در تیم ملی فاصله دارد.

در آستانه بازی دوستانه تیم ملی آلمان با آمریکا که تحت هدایت یورگن کلینزمن دیگر مهاجم سابق ژرمن ها است ،گرد مولر زبان به ستایش از شخصیت میرو کلوزه گشوده و او را لایق این موفقیت میداند.

بفب افکن افسانه ای ژرمنها در گفتگویی با SID گفت: "مدت زمان زیادی است که منتظر چنین لحظه ای هستم که رکورد من در تیم ملی شکسته شود . از این بابت برای او خوشحالم . "

"میرو یک مهاجم و یک شخصیت بزرگ و دوست داشتنی است و من این را بارها در مدتی که بایرن بازی میکرد مشاهده کردم . به راستی که او لایق چنین عنوانی است. "

شاگردان یواخیم لو بعد از پیروزی 4-2 مقابل اکوادور اینبار به مصاف شاگردان تحت امر یورگن کلینزمن میروند.

میروسلاو کلوزه که در بازی با اکوادور به دلیل حضور تیمش در فینال جام حذفی ایتالیا که با قهرمانی انها خاتمه یافت غایب بود انتظار میرود که در بازی دوستانه مقابل آمریکا از ابتدا در ترکیب مانشافت قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد