کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کلینزمان: قهرمانی جهان برای آلمان اجبار نیست


سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گفت:‌ قهرمانی جهان برای آلمان در جام‌جهانی برزیل اجبار نیست.

 یورگن کلینزمان قصد ندارد در فاصله یک سال تا شروع مسابقات جام جهانی در کشور برزیل فشار مضاعفی به تیم سابق خود بیاورد. مهاجم ژرمن‌ها در دهه 90 که در جام جهانی 2006 زمام امور تیم کشورش را در اختیار داشت، در آستانه رویارویی با تیم سابقش عنوان کرد آلمان الزامی به کسب قهرمانی ندارد.

این چهره 48 ساله که تیم آمریکا را در دیدار روز یکشنبه (فردا) با «مانشافت» (تیم ملی آلمان) همراهی می‌کند، در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: آلمان مجبور نیست حتما قهرمان جام جهانی شود. البته وقتی صحبت از مدعیان می‌شود، بدیهی است که از برزیل، آلمان و اسپانیا نام به میان می‌آید اما در این میان فقط برزیل به عنوان میزبان است که باید برنده شود.

وی ادامه داد: برزیلی‌ها به لحاظ فرهنگی کسب جام جهانی را در شرایطی که خود میزبانی می‌کنند،‌ یک نوع الزام می‌بینند. در این بین طبیعی است که ما نیز امیدواریم که آلمان گوی سبقت از تمام رقبا را ربوده و قهرمان شود.

کلینزمان پیشرفت فوتبال کشورش را عالی توصیف کرد و افزود: روند پیشرفت فوتبال آلمان خارق‌العاده و عالی است. چه در تیم ملی که همواره از آن لذت می‌برم و چه در رده باشگاهی که اوج آن را در حضور دو تیم آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به چشم دیدیم، وضعیتی فوق‌العاده شاهد هستیم.

دیدار آمریکا و ژرمن‌ها فردا در ورزشگاه موریال واشنگتن انجام خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد