کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آلابا: روبن به موفقیت رسیده وشایستگی این موفقیت را دارد


بازیکن 20 ساله بایرن مونیخ براین باور است که روبن از هر نظر به موفقیت رسیده و تلاشهای فراوانش باعث شده تا از هر نظر پیشرفت شایانی داشته باشد

داوید آلابا، بازیکن جوان بایرن مونیخ در صحبت هایی به تمجید از هم تیمی اش آرین روبن پرداخته و به این نکته اشاره کرده که روبن شایستگی تمام تعریف و تمجیدها را دارد

روبن که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته در مبدل ساختن پنالتی اش به گل در بازی با چلسی ناکام مانده بود، گل پیروزی بخش تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال در ورزشگاه ومبلی را به ثمر رساند تا بایرن با برد 1-2 مقابل دورتموند قهرمان این فصل اروپا شود.

حالا آلابا در تمجید از روبن به کوریر گفته:« روبن به  خاطر تلاشهای زیادی که در فوتبال انجام داده، به موفقیت رسیده.»

این بازیکن 20 ساله که در فینال لیگ قهرمانان اروپا درترکیب اصلی باواریایی ها قرار داشت براین باور است که روبن شایسته این موفقیت بوده و گفت:« در نیمه دوم فینال لیگ قهرمانان اروپا ما تیم برتر میدان بودیم و به همین خاطر هم شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتیم . من نمی توانم باور کنم که ما قهرمان اروپا شده ایم. قهرمانی در لیگ آلمان و لیگ قهرمانان اروپا لحظات زیبایی را برای ما رقم زد.می خواهم این حس خوب را دوباره تجربه کنم و شنبه شب با تیمم قهرمان جام حذفی آلمان شوم.»

آلابا که تابستان گذشته با مصدومیت سختی مواجه شده بود فصلی رویایی را با باواریایی ها پشت سرگذاشت و درادامه صحبت هایش گفت:« من سعی می کنم که درمورد آینده ام با آرامش رفتار کنم. »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد