کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کناره گیری «بیرهوف» از آلمان پس از جام جهانی


مدیر تیم ملی فوتبال آلمان پس از جام جهانی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

 اولیور بیرهوف در سال ۲۰۰۴ و برای همکاری با یورگن کلینزمن و یواخیم لو برای آماده سازی تیم ملی فوتبال آلمان جهت حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ به کادر مدیریتی ژرمن‌ها پیوست.

از زمان حضور او در تیم ملی، ژرمن‌ها بار دیگر به قدرتی بزرگ در فوتبال بین المللی بدل شده‌اند. بیرهوف اکنون درگفت‌وگویی که انجام داده اعلام کرده که پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و به دنبال شغلی جدید خواهد بود.

«در هفته‌های آینده به دنبال این خواهم بود که در چه زمینه‌ای می‌خواهم که فعالیت کنم. شغلی را انتخاب خواهم کرد که برایم جذاب باشد. سوال‌هایی که در این زمینه از خودم می‌پرسم این است که آیا می‌توانم بازهم مفید باشم؟ آیا بازهم انگیزه این را خواهم داشت که به خوبی کار کنم؟ کمی تردید دارم. باید صبر کنم تا ببینم شرایط چه خواهد شد.»

با این حال مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال آلمان، شغل کنونی خود را همچنان جذاب می‌داند و می‌خواهد با تمام قوا در آن حضور داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد