کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

رومنیگه: این تیم، بهترین بایرن تاریخ است


رومنیگه یکی از اعضای تیمی بود که در میانه دهه 1970، 3 بار پیاپی قرمان اروپا شد اما او معتقد است تیمی که شنبه شب گذشته دورتموند را در فینال چمپیونزلیگ شکست داد، از آن تیم بهتر است

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، با ستایش از تیم فعلی باشگاه، آنها را بهترین تیم تاریخ باشگاه باواریایی دانست.

رومنیگه یکی از اعضای تیمی بود که در میانه دهه 1970، 3 بار پیاپی قرمان اروپا شد اما او معتقد است تیمی که شنبه شب گذشته دورتموند را در فینال چمپیونزلیگ شکست داد، از آن تیم و همچنین تیم سال 2001 بایرن بهتر است.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" آنچه من حالا با این تیم تجربه کردم، بهتر از چیزی بود که با تیم دهه 1970 و همچنین تیم سال 2001 تجربه کرده بودم.

با این وجود، من معتقدم که چنین عصری برای مدتی زیادی به طول نخواهد انجامید زیرا در این سال ها رسیدن به قهرمانی اروپا با دو یا سه درصد اختلاف نسبت به رقیب به دست می آید."

بایرنی ها که این فصل قهرمان بوندس لیگا و چمپیونزلیگ شده اند، می توانند با پیروزی در فینال لیگا پوکال مقابل اشتوتگارت، تاریخ ساز شوند.

" این فوق العاده خواهد بود اگر به سه گانه برسیم. بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ، این سوال وجود داشت که می توانیم به یک قهرمانی دیگر برسیم یا نه. ما باید تمرکز مان را حفظ کنیم و با تمام توان مان، مانند سه-چهار ماه اخیر، به میدان برویم.

بازیکنان ما واقعا به دنبال سه گانه هستند. می دانم که آنها با این جام جاودانه خواهند شد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد