کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

انتقاد بایرن مونیخ از فدراسیون فوتبال برزیل


باشگاه بایرن مونیخ از فدراسیون فوتبال برزیل به دلیل دعوت دانته و لوئیس گوستاوو به تیم ملی این کشور برای بازی دوستانه با انگلیس و اردوی آماده‌سازی جام کنفدراسیون‌ها انتقاد کرد.

در حالی که بایرن مونیخ باید چند روز دیگر در فینال جام حذفی آلمان برابر اشتوتگارت به میدان برود اسکولاری، دانته و لوئیس گوستاوو را برای بازی دوستان با انگلیس و اردوی آماده‌سازی این کشور برای جام کنفدراسیون‌هات به این کشور دعوت کرده است و به این ترتیب این دو بازیکن نمی‌توانند باواریایی‌ها را در فینال جام حذفی همراهی کنند.

کارل هاینس رومنیگه نایب رییس بایرن مونیخ با انتقاد از فدراسیون فوتبال برزیل گفت: فدراسیون فوتبال برزیل کاملا روی اعصاب بازیکنان است و بازیکنان را مورد هدف قرار داده است. ما امروز (پنجشنبه) دانته و لوئیس گوستاوو را راهی برزیل کردیم در حالی که باید در فینال جام حذفی برابر اشتوتگارت به میدان برویم. آن‌ها به تازگی فصل سنگین خود را تمام کرده‌اند و دعوت آن‌ها در این مقطع به تیم ملی برزیل کار چندان درستی نیست.

باستین شواین اشتایگر کاپیتان بایرن مونیخ نیز در ادامه با انتقاد از فدراسیون فوتبال برزیل گفت: آخر دیوانگی است اینکه یک سری از بازیکنان ما به خاطر اشتباهات دیگران نمی‌توانند در دیدار فینال به میدان بروند. آن‌ها یک فصل تمام برای رسیدن به دیدار فینال تلاش کردند و اینکه این شانس از آن‌ها گرفته شده است یک حماقت محض است.

بایرن مونیخ در حالی برابر اشتوتگات در فینال جام حذفی آلمان به میدان می‌رود که در صورت پیروزی و کسب عنوان قهرمانی می‌تواند سه گانه این فصل خود را با قهرمانی در بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تکمیل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد