کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

شواین اشتایگر: می خواهیم وداعی با شکوه با هاینکس داشته باشیم


بایرن مونیخ در حالی شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف اشتوتگارت می رود که این بازی آخرین حضور یوپ هاینکس، سرمربی محبوب آن ها بر روی نیمکت مربیگری این تیم است.

در تعطیلات نیم فصل و پس از اعلام خبر انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ و جدایی هاینکس بازیکنان این تیم سرشار از انگیزه شدند تا بتوانند در پایان فصل وداعی باشکوه با سرمربی خود داشته باشند. آن ها تا به اینجا قهرمانی بوندس لیگا و اروپا را به ارمغان آورده اند و می توانند با پیروزی در بازی شنبه سه گانه ای شیرین را با به عنوان هدیه خداحافظی به او تقدیم کنند.

باستین شواین اشتایگر، هافبک تاثیر گذار بایرن در این باره در مصاحبه با وب سایت این باشگاه گفت:" این آخرین بازی ما با هدایت یوپ هاینکس خواهد بود و این خود یک انگیزه مضاعف است. می خواهیم به او هدیه ای مخصوص بدهیم. بازی در المپیک برلین خیلی خیلی مهم است. می دانیم پیروزی در آن جا چه حسی دارد، به همین دلیل بسیار پر انگیزه ام."

شواینی در ادامه گفت:" بازی در برلین همیشه فوق العاده است و جو ورزشگاه خیلی خاص است. هر چه در توان داشته باشم انجام خواهیم داد تا جام را ببریم. برای بازی شنبه خیلی متمرکزم، هم چنین برای صحبت درباره سه گانه. همه ما کاملا برای این بازی مصمم هستیم."

بایرنی ها در صورت پیروزی بر اشتوتگارت به نخستین سه گانه تاریخ این باشگاه دست می یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد