کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کلوپ خبرها را درباره انتقال لواندوفسکی به بایرن مونیخ رد کرد


یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آلمان تأکید کرد این باشگاه از سوی بایرن مونیخ پیشنهادی رسمی برای خرید روبرت لواندوفسکی دریافت نکرده است . او در عین حال تأکید کرد گمانه زنی ها درباره آینده این بازیکن تیم ملی لهستان به زودی حل خواهد شد.

یکی از مدیربرنامه های لواندوفسکی 24 ساله ادعا کرد این بازیکن در فصل تابستان به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد .
با این حال کلوپ تأکید کرد هنوز از این باشگاه پیشنهادی دریافت نکرده است.
کلوپ گفت:«ما هنوز پیشنهاد رسمی از سوی بایرن دریافت نکرده ایم بنابراین من هنوز پیش بینی می کنم لواندوفسکی فصل بعد هم در دورتموند بماند.»
او گفت:«ما پیش بینی می کنیم گمانه زنی ها درباره آینده لواندوفسکی طی چند روز آینده پایان یابد. من از او ناراحت نیستم . من به این موضوع حرفه ای نگاه می کنم . باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد . هر چیزی امکان دارد. نکته جالب این است که همگان به گونه ای رفتار می کنند که انگار قراردادی امضا شده است.»
لواندوفسکی تا ماه ژوئن 2014 با دورتموند قرار داد دارد .
به گزارش پایگاه اینترنتی گل، جدا از بایرن مونیخ، ‌گفته می شود باشگاه های منچستر یوناتید انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیاهم برای خرید لواندوفسکی ابراز تمایل کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد