کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

نقل قول های به یاد ماندنی به مناسبت تولد 47 سالگی هاسلر


 توماس هاسلر ملی پوش اسبق آلمان 47 ساله شد

ستاره تکنیکی باشگاه های کلن، رم، یوونتوس، کارسلروهه، سالزبورگ مونیخ 1860 امروز 47 ساله می شود.


لازم به ذکر است که در سال 1992 او به همراه استیوچکوف و دنیس برکمپ نامزد توپ طلا شدند اما با اندکی اختلاف نسبت  نفر سوم شد.

پس از آن و در همان فصل در حضور ستارگانی همچون روبرتو باجو، مارکو فان باستن، پائولو مالدینی، رودگولیت، فرانک رایکارد، فرانکو باره سی، جوزپه برگومی، پالیوکا، آندریاس برمه، لوتار ماتئوس، یورگن کلینزمن، رودی فولر، کانیجیا و... توانست به عنوان مرد سال فوتبال ایتالیا انتخاب شود.

پس از این انتخاب سخنان جالبی راجع به هاسلر از سوی بزرگان مطرح شد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.


فرانتس بکن بائر: هاسلر به همه ثابت کرد که حتی از امثال وان باستن و باجو و لوتار هم آماده تر است، پس اینکه چطور فیفا کس دیگری را به عنوان مرد سال انتخاب کرد برای من جای تعجب دارد.

فابیو کاپلو: در این فصل همه چیز برای ما (میلان) با قهرمانی در اروپا خوب پیش رفت. تنها چیزی که امثال تیم قدرتمند من و البته سایر تیمهای ایتالیایی را اذیت کرد تکنیک هاسلر جوان بود. او واقعاً غیر قابل کنترل است.


پائولو مالدینی: من همیشه در کارهای دفاعی مورد اعتماد مربیان بودم اما هر موقع که با رم بازی داشتیم کاپلو تاکید میکرد که امروز محوطه ۱۸ قدم از هر طرف ۳ متر بزرگتره و به دلیل حضور استاد ضربات آزاد در زمین (هاسلر) هیچ کس حق خطا کردن در این فاصله را ندارد.


جوزپه برگومی کاپیتان وقت اینتر : واقعاً مسخره است که از یک مدافع بخواهید در اطراف محوطه جریمه هم مرتکب هیچ خطایی نشه. پس ما باید چطور مثلث رم را مهار کنیم.


باره سی : ما توانستیم یووه را پشت سر بگذاریم. اما باید بگم این قهرمانی را یووه ۳ سال پیش به ما تقدیم کرد. زمانی که آنها هاسلر را نشناخته به رم فروختند تا هم تیم خودشان از آن به بعد سردرگم بازی کند و هم ضربات آزاد او بلای جان تورینیها در دیدار رفت و برگشت امسال شود. من از هاسلر بابت اون ۶ امتیاز تشکر ویژه میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد