کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

ریبری: پاسخ من به پیشنهاد رئال منفی است


با معرفی زین الدین زیدان به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه رئال از سوی فلورنتینو پرس، شایعاتی در مورد پیوستن ریبری به کهکشانی در این تابستان منتشر شد

 فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، تاکید کرد که از شرایطش در این باشگاه کاملا راضی است و قصد ندارد راهی بایرن مونیخ شود.

این ملی پوش فرانسوی در گذشته در آستانه پیوستن به رئال قرارداد داشت و با معرفی زین الدین زیدان به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه رئال از سوی فلورنتینو پرس، شایعاتی در مورد پیوستن ریبری به کهکشانی در این تابستان منتشر شد.

با این وجود، ریبری تاکید کرد که زیدان نباید وقتش را برای مذاکره با او تلف کند زیرا قصد ندارد آلیانس آره نا را ترک کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر زیدان با من تماس بگیرد، به او خواهم گفت که شرایط خوبی در بایرن دارم و فکر می کنم او من را درک خواهد کرد.

من در گذشته در آستانه رفتن به رئال بودم اما این اتفاق رخ نداد. من از این مسئله خوشحالم و می خواهم تا پایان دوران حرفه ای ام در بایرن بمانم."

ریبری تا سال 2015 با بایرن قرارداد دارد اما گفته می شود به زودی قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد