کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کلوپ خواهان شکیری و ماندزوکیچ


بوروسیا دورتموند در قبال انتقال روبرت لواندوفسکی، مارو ماندزوکیچ و ژردان شکیری را می خواهد.

انتقال روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بوروسیا دورتموند به باشگاه بایرن مونیخ فاز جدیدی را طی می کند به نقل از بیلد، بوروسیا دورتموند در قبال این انتقال ماریو ماندزوکیچ و ژردان شکیری دو بازیکن تهاجمی باشگاه بایرن مونیخ را می خواهد.

این دو بازیکن تهاجمی باشگاه بایرن مونیخ شنبه شب همراه این تیم موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شدند و ظاهرا مجبور خواهند بود در پایان فصل باواریا را به مقصد روهر ترک کنند.

به گزارش "اشپورت بیلد" سران بوروسیا دورتموند برای فروش لواندوفسکی به بایرن حاضر به مذاکره شده اند و علاوه بر مبلغ مورد نظر دو بازیکن خط هجومی مونیخی ها ماندزوکیچ را برای جانشینی لواندوفسکی و ژردان شکیری را برای پوشش خلع ماریو گوتزه نشان کرده اند.

با این حال این دو بازیکن در لیست فصل آینده گواردیولا نیز قرار دارند و مربی فصل آینده باشگاه مونیخی برای هر دو بازیکن یاد شده برنامه خواهد داشت و این می تواند تعویض بازیکنان مورد نظر را تا حدود زیادی دشوار کند.

روز سه شنبه سزاری کوچارسکی مدیر برنامه های لواندوفسکی در روزنامه ی لهستانی " گازتا" انتقال قطعی مهاجم لهستانی به باشگاه بایرن را تایید و خبر رسمی آن را به اواسط ژوئن موکول کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد