کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

پودولسکی: آرسنال را ترک نخواهم کرد


 لوکاس پودولسکی، مهاجم آلمانی آرسنال می گوید قصد ندارد در تابستان این تیم را ترک کند.

به گزارش سایت اسکای اسپورتس، پودولسکی در جولای به ورزشگاه امارات آمد و این روزها مورد توجه قهرمان ترکیه، گالاتاسارای قرار گرفته است. او این روزها در اردوی آمادگی تیم ملی آلمان حضور دارد. لوکاس در مورد شایعات روز گفت: "من در آرسنال راحت و راضی هستم  و به نظرم سال خوبی در انگلستان گذراندم. اصلا نمی خواهم باشگاهم را ترک کنم. شایعات همیشه وجود داشته و من نمی توانم متوقف شان کنم."

 

پودولسکی فصل گذشته 16 گل برای توپچی های لندن به ثمر رساند و به آنها کمک کرد در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره قرار گیرند.
نظرات 2 + ارسال نظر
oooii چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

bargard baba

Hassan چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

Bash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد