کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

روبن:همیشه به خودم ایمان داشته ام


آرین روبن، ستاری هلندی بایرن مونیخ می خواهد با قهرمانی در جام حذفی آلمان نخستین تیم آلمانی باشند که قهرمانی سه گانه را به ارمغان می آورند.

بایرن مونیخ در حالی آماده بازی شنبه شب برابر اشتوتگارت در فینال جام حذفی آلمان می شود که با قهرمانی های قاطعانه در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان در آستانه فتح نخستین سه گانه خود قرار دارد.

آرین روبن، زننده گل قهرمانی بایرن در فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:" این اتفاق (قهرمانی جام حذفی) به صورت خودکار رخ نخواهد داد. باید باری چیزی که می خواهیم به سختی تلاش کنیم. این بازی ای خاص است و ما حالا سه گانه را می خواهیم، چیزی که تا کنون هیچ باشگاه آلمانی موفق به انجام آن نشده است. اشتوتگارت راه خودش تا فینال را باز کرده و هم چنین تیم قدرمندی است. شنبه شب باید تمام تلاشمان را به کار گیریم."

روبن در اداه درباره اتفاقات یک سال گذشته ، از از دست دادن پنالتی های حساس و سرنوشت ساز برابر چلسی و دورتموند در فصل گذشته تا گل های حیاتی برابر دورتموند و بارسلونا گفت:" من همیشه به خودم ایمان داشته ام و هر کار ممکنی را برای در فرم بودن انجام داده ام، ولی در نهایت اهمیت نمی دهم که برای پیروزی چه کسی گل می زند."

بایرن مونیخ در این فصل بوندس لیگا اشتوتگارت را با نتایج شش بر یک و دو بر صفر شکست داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد