کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

اسکولاری ، دانته و گوستاوو را تهدید به اخراج از تیم برزیل کرد


تاخیر دو ملی پوش برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ برای پیوستن به اردوی تیم ملی کشورشان در جام کنفدراسیون ها ، سرمربی تیم برزیل را وادار به تهدید آن ها کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، لوئیش گوستاوو و دانته دو بازیکن بایرن پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی بایرن مونیخ از سفر به برزیل و حضور در اردو خودداری کرده اند و لوئیش فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم برزیل این دو را تهدید به حذف نامشان از فهرست تیم برای جام کنفدراسیون ها کرد.
دانته و گوستاوو اعلام کرده اند برای همراهی تیم بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان که شنبه آینده برابر اشتوتگارت برگزار خواهد شد در آلمان مانده اند.
در همین رابطه مدیر روابط عمومی کنفدراسیون فوتبال برزیل گفت این دو بازیکن باید عقوبتی را که در انتظار آن ها خواهد بود بپذیرند.وی تاکید کرد هنوز نام این دو از فهرست تیم ملی برزیل حذف نشده است اما امکان دارد این موضوع امشب در نشست خبری کارلوس آلبرتو پریرا مدیرفنی تیم ملی برزیل اعلام شود.
تمرینات تیم ملی برزیل برای جام کنفدراسیون ها آغاز شده و علاوه به دو ملی پوش بایرن ، دو بازیکن تیم آتلتیکو مینی رو و سه بازیکن تیم فلومیننزه به علت همراهی تیم های خود در جام لیبرتادورس با اجازه آسکولاری دیرتر به اردو ملحق می شوند.
تیم بایرن مونیخ در تلاش است تا با استفاده از تمام قدرت خود هر سه جام ممکن در فصل جاری را کسب کند و به همین علت یوپ هاینکس سرمربی بایرن به دانته و گوستاوو امر کرده است اجازه ترک اردوی این تیم را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد