کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بارسا را ببری، قهرمان اروپا می شوی


بایرن مونیخ با برتری مقابل بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا، توانست به پنجمین قهرمانی اش درتاریخ رقابت های اروپایی برسد تا مطابق سنت چند ساله تیمی که بارسلونا را شکست داده قهرمان اروپا شود.

از سال 2008 به بعد در لیگ قهرمانان اروپا یا بارسلونا قهرمان اروپا شده یا تیمی که بارسلونا را شکست داده بود. امسال نیز این اتفاق تکرار شد وامسال هم در روندی مشابه، بایرن مونیخ که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه 0-7 بارسا را شکست دهد، با برتری 2 بر یک مقابل دورتموند قهرمان اروپا شد.

در این فینال تماشایی که موقعیت های گل بسیاری داشت، ماندووکیچ و روبن برای مونیخی ها گلزنی کردند و تک گل دورتموند را گوندوغان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

بارسا را ببر قهرمان شو

*در سال 2008 منچستریونایتد پس از برتری مقابل بارسلونا، در نهایت به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و در ضربات پنالتی چلسی را شکست داد و قهرمان شد.

*در سال 2009 بارسلونا توانست به مقام قهرمانی برسد. این سومین قهرمانی بارسلونا در تاریخ رقابت ها و دومین قهرمانی در هزاره سوم بود که با برتری 2 بر صفر (اتوئو و مسی) در ورزشگاه المپیک شهر رم مقابل شیاطین سرخ به دست آمد.

* سال بعد و در می سال 2010 اینتر پس از حذف کردن بارسلونا در نیمه نهایی توانست بایرن مونیخ را 2 بر صفر شکست داده و قهرمانی اروپایی اش را در فینال مادرید جشن بگیرد.

* در سال 2011 بارسلونا بار دیگر با شکست شاگردان فرگوسن قهرمان شد.

* در سال 2012 چلسی پس از پیروزی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی توانست در بازی فینال، بایرن مونیخ را در ضربات پنالتی شکست داده و قهرمان شود.

* امسال نیز بایرن مونیخ پس از برتری مقابل بارسلونا در نیمه نهایی، توانست دورتموند را از پیش رو بردارد و قهرمان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد