کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

داور فینال لیگ قهرمانان اروپا پس از بازی اشک ریخت


نیکولا ریتزولی داور دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اذعان کرد که پس از بازی گریه کرده است.

این داور بین المللی ایتالیایی که متولد مودنا است، دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را که با برتری 2-1 بایرن مونیخ خاتمه یافت، قضاوت کرد.

ریتزولی به Gazzetta dello Sport گفت: "بعد از بازی من تنها بودم، به ورزشگاه نگاه می کردم و همه هواداران حتی طرفداران دورتموند، مشغول تشویقم شدند. مو بر تنم سیخ شد و اشک از چشمانم جاری شد."

"من فکر می کردم کارم را به خوبی انجام داده ام، اما خواستم برای قضاوت کولینا در مورد نحوه داوری ام صبر کنم. اگر من در صحنه ای اشتباه کرده بودم، ناامید می شدم و چون با کولینا رشد کرده بودم، برایم بسیار سخت می بود."

"زمانیکه او وارد اتاق داوران شد، من نفسم را حبس کردم. او به من برای چند ثانیه نگاه کرد و سکوت بر فضا حاکم بود. سپس به من گفت که به خوبی کارم را انجام داده ام."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد