کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

ریبری در آستانه تمدید قراردادش با بایرن تا سال 2017


طبق گزارش منتشره در وب سایت آلمانی کیکر، ریبری به زودی قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید خواهد کر

طبق گزارش منتشره در وب سایت روزنامه کیکر، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه تمدید قراردادش با این باشگاه تا سال 2017 است.

قرارداد کنونی ریبری که اخیرا قهرمانی تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفته تا سال 2015 اعتبار دارد و او در روزهای اخیر اعلام کرده بود که دوست دارد تا با تمدید قراردادش برای مدت بیشتری در خدمت تیمی باشد که از این پس پپ گواردیولا سکان هدایت آن را در دست خواهد گرفت.

ریبری در اوایل ماه می در گفتگو با کیکر گفته بود:« در صورتی که شرایط برای امضای قرارداد جدید مهیا باشد، هیچ مشکل و ممانعتی از سوی من وجود نخواهد داشت.»

مذاکرات برسر تمدید قرارداد ریبری پیش رفته و طبق گزارش منتشره در کیکر، توافق حاصله برسر تمدید دو ساله قرارداد و همچنین یک فصل مشروط دیگر است.

ریبری در سال 2007 با قراردادی 25 میلیون یورویی از المپیک مارسی به بایرن مونیخ پیوست و نقش پررنگی در موفقیت های بایرن در سال های اخیر داشت. حالا او و بایرن امیدوارند تا پس از کسب جام قهرمانی در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا با کسب یک پیروزی در فینال جام حذفی آلمان که روز شنبه میان دو تیم بایرن و اشتوتگارت برگزار می شود، اولین قهرمانی سه گانه تاریخ باشگاه در طول یک فصل را جشن بگیرند. در طول این فصل ریبری در 51 بازی برای بایرن به میدان رفته و 13 گل به ثمر رسانده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد