کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

خاوی مارتینس: موفقیت های بایرن می تواند ادامه پیدا کند


با گل دیرهنگام آرین روبن، بایرنی ها موفق شدند دورتموند را در فینال ومبلی شکست دهند و برای اولین بار در 12 سال اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شوند

خاوی مارتینس، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ، بعد از قهرمانی تیمش در چمپیونزلیگ اعلام کرد که هدف بعدی باواریایی ها، حکمرانی بر فوتبال اروپا در چند سال آینده است.

با گل دیرهنگام آرین روبن، بایرنی ها موفق شدند دورتموند را در فینال ومبلی شکست دهند و برای اولین بار در 12 سال اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شوند. اکنون مارتینس در انتظار قهرمانی های بیشتردر سال های پیش رو است.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" ما اکنون بهترین تیم اروپا هستیم. امیدوارم بتواتیم به همین روند در چند سال آینده ادامه بدهیم.می توان به قهرمانی در چمپیونزلیگ فکر کرد اما رسیدن به این هدف بسیار دشوار است. این نهایت رویای یک بازیکن است. بردن این جام واقعا شگفت انگیز است."

مارتینس همچنین از هم تیمی هایش خواست تا اکنون روی دیدار فینال لیگا پوکال (جام حذفی آلمان) مقابل اشتوتگارت تمرکز کنند تا بتوانند سه گانه این فصل شان را تکمیل کنند.

 "اکنون ما باید روی فینال جام حذفی تمرکز کنیم. وقتی آن بازی را انجام دادیم، می توانیم استراحت کنیم. ما این هفته هم تمرین می کنیم تا در یک فینال دیگر حضور پیدا کنیم. پس باید به خوبی آماده باشیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد