کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

لوو: ما هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا قهرمان جام جهانی شویم


لوو که از سال 2006 هدایت ژرمن ها را برعهده گرفت، در سه تورنمنت قبلی (یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010) تیم های خوبی را روانه میدان کرد اما هر بار در آخرین گام ها ناکام ماند

 یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد بازیکنان تیمش اشتیاق زیادی برای قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2014 دارند.

لوو که از سال 2006 هدایت ژرمن ها را برعهده گرفت، در سه تورنمنت قبلی (یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010) تیم های خوبی را روانه میدان کرد اما هر بار در آخرین گام ها ناکام ماند اما او مطمئن است که تیمش می تواند در برزیل به موفقیت برسد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیم ملی آلمان اشتیاق زیادی برای قهرمانی در جام جهانی دارد. ما هر کاری لازم باشد انجام می دهیم. ما از کیفیت لازم برخورداریم."

در این بین، توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، هم معتقد است که تیمش ملی آلمان می تواند هر تیمی در دنیا، از جمله تیم ملی اسپانیا، را شکست بدهد.

" از حالا تا سال 2014 اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. ما نشان داده ایم که از کیفیت لازم برخورداریم. ما همیشه در گام آخر ناکام می مانیم اما مطمئنم که می توانیم اسپانیا را شکست بدهیم."

آلمان در حال حاضر، در گروه سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی، با 8 امتیاز برتری نسبت به ایرلند، سوئد و اتریش، در صدر قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد