کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

سامر: روبن فصل بعد با ما می ماند


سران باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی احتمال جدایی آرین روبن از تیمشان را تکذیب کردند
.

ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که سران این باشگاه هیچ تمایلی به فروش ارین روبن، ستاره هلندی شان در بازار نقل و انتقالات زمستانی ندارند.

این درحالی است که مدتهاست که از زمان اعلام نام پپ گواردیولا به عنوان سرمربی آتی بایرن مونیخ، شنیده می شد که روبن می خواهد بایرن را ترک کند.ولی سران این باشگاه احتمال جدایی او از بایرن و پیوستنش به تیم هایی مثل یوونتوس و یا گالاتاسرای را رد کرده اند و حالا و بعد از درخشش روبن در فینال لیگ قهرمانان اروپا که جام قهرمانی را برای باواریایی ها به همراه آورد، ماتیاس سامر ، مدیر ورزشی بایرن بار دیگر این صحبتها را تکذیب کرده.

سامر در صحبت هایی که در روزنامه دی تلگراف منتشر شد گفت:« امسال مطالب نامربوط زیادی در رسانه های آلمانی نوشته می شود و داستان های منتشره راجع به روبن بخشی از اینهاست. او تا دوسال دیگر با بایرن قرارداد دارد و فصل اینده بازیکن بایرن خواهد ماند. این را با قاطعیت می گویم.»

روبن نقش پررنگی در فینال شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا وبرد بایرن مونیخ مقابل بوروسیا دورتموند داشت. او گل اول تیمش را برای ماریو ماندزوکیچ ساخته و پرداخته کرد و در دقایق پایانی بازی هم گل پیروزی بخش بایرن را به ثمر رساند.

سامر در ادامه صحبت هایش گفت:« آرین بازیکن بزرگی است و این لحظه فوق العاده ای برای کارنامه ورزشی او بود. برای آنکه بتوانی یک قهرمان واقعی باشی به یک جام بزرگ بین المللی نیاز داری. بایرن باید از آرین به خاطر این جام تشکر کند. او در طول کارنامه ورزشی اش لحظات تاریخی زیادی داشته ولی حالا ثابت کرد که یک قهرمان واقعی است.»

روبن در تابستان سال 2009 بعد از جدایی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و دراین تیم مبدل به بازیکنی کلیدی و سرنوشت ساز گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد