کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

اشتون و کلافگی بینندگان ایرانی ؛ چرا سانسور؟


ابتدا تصور می شد این همه قطع تصاویر به خاطر حضور خانم اشتون در جمع اهدا کنندگان است اما او حضور چندانی در مقابل دوربین نداشت

جشن قهرمانی چمپیونز مثل همیشه باشکوه و دیدنی بود اما ویژگی ومبلی و علاقه مندی خاص میشل پلاتینی باعث شد تا خبری از استیج قهرمانی و دستگاه های پخش کننده کاغذ به آن وسعت جشن های همیشگی نباشد.
هر چه که بود همان جا در وی آی پی نیو ومبلی انجام شد تا بایرنی ها در ویژه ترین جایگاه ویژه فوتبال انگلیس و جایی که ملکه انگلستان 37 سال قبل جام جهانی را به چارلتون و یارانش داده بود جلوی سیاسیون جام قهرمانی را بالای سر ببرند و فریاد قهرمانی سر دهند.
 اینجا بود که یک بار دیگر فوتبال و شکوهش جلوتر از سیاست قرار گرفت اما حضور یک فرد سیاسی در آن مکان حداقل تماشای مراسم قهرمانی را برای بیننده های تلویزیون ایران تلخ کرد.
 حضور کاترین اشتون پای ثابت مذاکرات هسته ای با مسوولان ایرانی در وی آی پی و البته آنجلا مرکل که با تمام بازیکنان دو تیم خوش و بش می کردند باعث شد تصاویر جشن بارها و بارها قطع شود و تصاویر ضبط شده از قبل و حین بازی پخش شود تا به غیر از هواداران بایرن و علاقه مندان فوتبال که تصاویر حضور بازیکنان در جایگاه و مدال گرفتن شان را از دست داده بودند،فردوسی پور و جاودانی هم کلافه شوند.اما نکته این بود که اشتون به جز در دو سه نمای باز نشان داده نشد و  البته تاکید زیادی هم روی مرکل نبود و مشخص نشد چه  چیزی را سانسور می کنند..
این کلافگی به حدی بود که فردوسی پور سرانجام خشم خود را به صورت ملو بروز داد.عادل ابتدا و در حالی که باورش نمی شد این سیاستمدار آشنا را در ومبلی دیده از بقیه پرسید «واقعا اشتون بود؟» و بعد از جواب مثبت جاودانی با حالتی خاص گفت:« برای چی اومده؟».
جاودانی هم که از آن همه اینسرت همکارانش خسته شده بود از اینکه بایرنی ها وی آی پی را ترک نمی کنند شاکی بود و با گفتن اینکه «انگار بایرنی ها نمی خواهند پایین بروند» دوست داشت هر چه زودتر تصاویر بدون قطعی و اورجینال به مخاطب برسد که اندکی بعد به خواسته اش رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد