کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

ماندزوکیچ: من هم مثل الگویم، زلاتان، یک جنگجو هستم

این مهاجم کروات که احتمالا امشب در ترکیب اصلی بایرن مقابل دورتموند قرار خواهد گرفت، اعتراف کرد که می توانست حتی بیش از ماریو بالوتلی دردسر ساز باشد.

این مهاجم کروات که احتمالا امشب در ترکیب اصلی بایرن مقابل دورتموند قرار خواهد گرفت، اعتراف کرد که می توانست حتی بیش از ماریو بالوتلی دردسر ساز باشد.


او در گفتگو با توتواسپورت گفت:" من یک جنگجو هستم؛ مثل الگویم، زلاتان.

البته زمانی که در کرواسی بازی می کردم، کارهایی انجام می دادم که الان بالوتلی به خاطر آنها به تیتر روزنامه های تبدیل می شود. آن رفتارها مربوط به وقتی بود که جوان تر بودم.

من سه شنبه گذشته 27 ساله شدم و می دانم که در آلمان اگر بعضی کارها را مرتکب شوید، بلافاصله دستگیر می شوید."

ماندزوکیچ که این فصل جای ماریو گومز را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ گرفت، رژیم غذایی همیشگی اش را یکی از دلایل آمادگی بدنی بالایش دانست.

" من همیشه تحت رژیم سختی قرار دارم. زمانی که در دینامو زاگرب بازی می کردم، سرمربی تیم من را موقع خوردن پیتزا دید و به شدت من را سرزنش کرد؛ گفت که با خوردن این غذاها چاق می شوم و باید مراقب سلامتی ام باشم.

در پاسخ، من 10 تا پیتزا سفارش دادم، 5 تا را خوردم تا او یاد بگیرد که دفعه بعد با بازیکنانش رفتار بدی نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد