کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

فن در سار: با بودن روبن، شانس بایرن در فینال بیشتر است


بایرن و دورتموند امشب در یک فینال تمام آلمانی در ومبلی مقابل هم قرار خواهند گرفت و دروازه بان سابق تیم ملی هلند معتقد است که هموطنش می تواند سرنوشت این دیدار را رقم بزند.

ادوین فن در سار، دروازه بان سابق منچستریونایتد، معتقد است حضور آرین روبن در خط حمله بایرن مونیخ، شانس باواریایی ها برای پیروزی در دیدار فینال امشب چمپیونزلیگ را افزایش می دهد.

بایرن و دورتموند امشب در یک فینال تمام آلمانی در ومبلی مقابل هم قرار خواهند گرفت و دروازه بان سابق تیم ملی هلند معتقد است که هموطنش می تواند سرنوشت این دیدار را رقم بزند.

فن در سار در گفتگو با د تلگراف گفت:" به نظر من، بایرن مونیخ، با داشتن آرین روبن، شانس بیشتری برای پیروزی در فینال دارد.
فکر می کنم بایرن به طور کلی هم قوی تر از دورتموند است؛ حتی با وجود اینکه نمی دانیم لواندوفسکی چه نمایشی خواهد داشت. این مهاجم در این فصل واقعا فوق العاده کار کرده است.

کل تیم دورتموند در این فصل پیشرفت فوق العاده ای داشت. قبلا هم گفتم که این باشگاه یک الگوی خوب در فوتبال اروپاست."

فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس هم علی رغم علاقه ای که به دورتموند و به ویژه مربی آن، یورگن کلوپ، دارد، شانس بایرن برای پیروزی را بیشتر می داند.

" امیدوارم بایرن مونیخ قهرمان چمپیونزلیگ شود. اما اگر روبن بازی نکند، طرفدار دورتموند خواهم بود. کلوپ دوست من است اما من وطن پرست هستم و دوست دارم بازیکنان هلندی قهرمان شوند. امیدوارم روبن بازی کند؛ او در فرم خوبی است و به نظر می رسد از ابتدا بازی کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد