کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

روبن:تصادفی نیست که دوتیم آلمانی به فینال رسیده اند


کارنامه کاری دورتموند برای رسیدن به این فینال، به اندازه عملکرد ما درخشان نبوده ولی آنها واقعا سرعتی و هجومی هستند و قابلیت های تدافعی زیادی دارند.

 آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ یکی از مهره های کلیدی این تیم در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا این ستاره هلندی خودش را برای بازی فینال ومبلی آماده کرده و بی صبرانه درانتظار رویارویی با بوروسیا دورتموند است. او در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که برد 0-7 تیمش در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا یکی از بهترین لحظات کارنامه ورزشی اش بوده.

روبن در بخشی از گفتگو با وب سایت بی وین که در روزنامه مارکا بازتاب یافته اعلام کرده که از این که در رقابت های بوندس لیگا بازی می کند به شدت احساس غرور می کند. او در صحبت هایی دراین باره گفته:« رقابت های بوندس لیگا خیلی خوب رشد کرده و تیم های حاضر دراین رقابتها عملکرد فوق العاده ای دارند. اصلا تصادفی نیست که دو تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند. البته شاید شرایط در سال آتی و یا تا دو سال دیگر کاملا تغییر کند.به همین خاطر باید از شرایط حال حاضر لذت ببریم و این بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا برنده شده و به قهرمانی برسیم.»

روبن در ادامه صحبت هایش با اشاره به برد 0-7 تیمش مقابل بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« زمانی که مقابل تیمی بازی می کنی که در طول پنج یا شش سال اخیر اروپا را تحت تسلط داشته و همه دنیا درمورد آن تیم صحبت می کنند و بعد از آن می توانی با چنین اقتداری مقابل آنها به پیروزی برسی، این حسی بی نظیر به تو می دهد. شاید برد 0-7 مقابل بارسلونا یکی از بهترین لحظات کارنامه فوتبالی من بوده باشد.»

البته روبن معتقد است که باواریایی ها نباید خود را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بدانند و براین باور است که با وجودی که کارنامه کاری دورتموند به اندازه بایرن درخشان نبوده، ولی نمی توان آنها را از کورس قهرمانی خارج دانست:« کارنامه کاری دورتموند برای رسیدن به این فینال، به اندازه عملکرد ما درخشان نبوده ولی آنها واقعا سرعتی و هجومی هستند و قابلیت های تدافعی زیادی دارند.آنها می توانند خیلی سریع روند و جریان بازی را برگردانند و به لطف کیفیت بالایی فوتبالی شان واقعا خطرناکند. اگر بایرن بتواند در این فینال به پیروزی برسد، آن لحظه، لحظه اوج فصل فوق العاده ما خواهد بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد