کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

فن مارویک: بایرن مونیخ یک استاندارد جدید در فوتبال ایجاد کرد


این مربی هلندی معتقد است پیروزی 7-0 بایرن مقابل بارسا در مرحله نیمه نهایی، نشان داد که آنها جای آبی و اناری ها را به عنوان بهتر تیم اروپا گرفته اند

برت فن مارویک، سرمربی سابق بوروسیا دورتموند و تیم ملی هلند، معتقد است بایرن مونیخ با نمایش هایی که در این فصل ارائه داد، یک استاندارد جدید در فوتبال اروپا ایجاد کرد.

این مربی هلندی که بین سال های 2004 تا 2006 هدایت دورتموند را برعهده داشت، معتقد است پیروزی 7-0 بایرن مقابل بارسا در مرحله نیمه نهایی، نشان داد که آنها جای آبی و اناری ها را به عنوان بهتر تیم اروپا گرفته اند. فن مارویک معتقد است شاگردان کلوپ در دیدار شنبه شب در ومبلی کار دشواری برای روبرو شدن با بایرن دارند.

او در گفتگو با فوتبال اینترنشنال گفت:" به نظر من، بایرن مونیخ یک استاندارد جدید در فوتبال اروپا ایجاد کرد.واقعا حیف است اما فکر نمی کنم که دیگر سبک بازی بارسا را شاهد باشیم. آنها توانستند برای سال ها آسیب پذیری شان را بپوشانند اما زمانی که کمی افت کردند، دچار مشکل شدند. 

بازیکنان بایرن در سنی هستند که می توانند برای دو یا سه فصل دیگر هم به همین ترتیب ادامه بدهند. نکته قابل توجه این است که آنها بودجه قابل توجهی در بانک دارند. آنها اگر بخواهند می توانند به آسانی 100 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید خرج کنند.

واقعا معتقد بودم که بایرن می تواند در فینال پیروز شود و همه چیز 50-50 است. اما بعد از دیدار هفته گذشته دورتموند نظرم تغییر کرد. آنها خیلی ناامید کننده بودند. آنها با غرور بازی می کردند و خط دفاعی شان هم فضای زیادی به حریف می داد.

بایرن از قدرت فیزیکی، سرعت، خلاقیت و قدرت گلزنی بالایی برخوردار است. آنها شبیه ماشین هستند و می توانند به چندین سبک مختلف بازی کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد