کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

در صورت نیامدن آنچلوتی، یوپ هینکس به مادرید بازخواهد گشت


روزنامه مادریدی Marca امروز (چهارشنبه) نوشت مربی موفق بایرن مونیخ که در پایان این فصل قصد خداحافظی از دنیای فوتبال داشت موافقت ابتدایی خود را با مربیگری در رﺋال اعلام کرده است.

به گفته روزنامه Marca اولویت مادریدی ها کارلو آنجلوتی است ولی در صورتی که با این مربی ایتالیایی به توافق نرسیدند یوپ هینکس می تواند بهترین گزینه مربیگری رﺋال باشد.

مادریدی ها گفته اند هزینه فسخ قرارداد آنجلوتی را پرداخت نخواهند کرد و در روزهای آینده مسئولین پاریسن ژرمن برای مشخص شدن وضعیت مربی تیم جلسه ای خواهند داشت.

انریکه رییس، مدیر برنامه های یوپ هینکس روز جمعه در مادرید حضور داشته که گفته می شود برای بررسی امکان مربیگری هینکس در رﺋال گفتگوهایی با پرز داشته است ولی مادریدی ها اعلام کرده اند آمدن رییس به باشگاه رﺋال مادرید برای خرید بلیط بازی فینال کوپا بوده است.

کارنامه آنجلوتی و هینکس از نظر افتخارات تفاوت چندانی ندارند ولی Marca آنجلوتی را گزینه اول می داند و در صورتی که با مربی کنونی پاریس سنت ژرمن به توافق نرسند یوپ هینکس جانشین خوزه مورینیو در رﺋال خواهد بود.

یوپ هاینکس سال 98 پس از 32 سال ناکامی مادریدی ها در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد سفیدپوشان مادرید را به مقام قهرمانی در این رقابت ها برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد