کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

هاینکس به هت تریک با بایرن مونیخ فکر می کند

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در صورتی که بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود می تواند یک گام دیگر با قرار دادن نام خود در کنار نام های بزرگ مربیگری در اروپا نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری آلمان از برلین ، در صورتی که بایرن مونیخ فینال شنبه شب در ومبلی برای بوروسیا دورتموند را با قهرمانی به پایان ببرد ، یوپ هاینکس سرمربی این تیم که برای آخرین بار روی نیمکت بایرن می نشیند ، با فتح دو جام معتبر داخلی و بین المللی ، تنها یک جام با هت تریک قهرمانی در یک فصل فاصله دارد و اگر بتواند تیم بایرن را در جام حذفی آلمان و دیدار با اشتوتگارت نیز موفق کند ، هم رده با ژوزه مورینیو ، آلکس فرگوسن و پپ گواردیولا - جانشین خود در بایرن - خواهد ایستاد.
او همچنین در صورت موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان نام خود را در فهرست مربیانی قرار خواهد داد که با تیم های مختلف موفق به قهرمانی اروپا شده اند.
هاینکس در سال 1998 تیم رئال مادرید را نیز قهرمان اروپا کرده است و فصل قبل نیز تیم بایرن را به فینال اروپا رساند اما با شکست از چلسی ناکام شد.
وی در این مورد گفت :« اگر بگویم این مسائل را مدنظر ندارم دروغ گفته ام.»
فرگوسن در سال 1999 با منچستریونایتد ، گواردیولا در سال 2009 با بارسلونا و مورینیو در سال 2010 با اینتر هر سه جام لیگ و جام حذفی داخلی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.
هاینکس سابقه بازیگری و مربیگری در 1011 بازی در بوندسلیگا را دارد.او در تیم بوروسیا مونشن گلادباخ توپ زده و در بوندسلیگا تیم های بایرن مونیخ ، شالکه ، آسنتراخت فرانکفورت و بایربورکوزن را مربیگری کرده است.
هاینکس همچنین سابقه مربیگری در اسپانیا را با این های رئال مادرید ، تنه ریف و آتلتیک بیلبائو دارد.
افتخارات مربیگری او نیز شامل 4 قهرمانی بوندسلیگا ، یک جام حذفی آلمان و یک جام یوفا است و
قهرمانی
در یورو 1972 و جام جهانی 1974 و دو عنوان آقای گل بوندسلیگا به عنوان بازیکن و نیز قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 1998 و سه قهرمانی بوندسلیگا به عنوان سرمربی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد