کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

رویس: فینال ومبلی اوج دوران حرفه ای من است

این ملی پوش آلمانی که تابستان گذشته از مونشن گلادباخ به بوروسیا دورتموند پیوست، چهار روز دیگر همراه با زردها در فینال ومبلی مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

مارکو رویس، مهاجم دورتموند، تایید کرد که بازی در فینال لیگ قهرمانان، می تواند اوج دوران حرفه ای اش تا اینجا باشد.

این ملی پوش آلمانی که تابستان گذشته از مونشن گلادباخ به بوروسیا دورتموند پیوست، چهار روز دیگر همراه با زردها در فینال ومبلی مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

او در مراسم رونمایی از کفش جدید پوما که در دیدار مقابل بایرن برای اولین بار از آن استفاده خواهد کرد، گفت:" رسیدن به فینال چمپیونزلیگ، بزرگترین لحظه ورزشی من تا اینجاست و من نمی توانم بیش از این در انتظار این دیدار باشم.

اولین فصل من در دورتموند با نتایجی که در چمپیونزلیگ کسب کردیم، واقعا هیجان انگیز بود و رفتن به ومبلی واقعا یک اتفاق ویژه است. 

کفش پومای جدید من، رنگی مشابه پیراهن های دورتموند دارد و من فکر می کنم این نشانه خوبی است. امیدوارم این کفش ها به من کمک کنند تا در لندن نمایش خوبی داشته باشم و یک پایان عالی برای یک فصل به یادماندنی را رقم بزنند."

رویس در 12 دیداری که این فصل برای دورتموند در چمپیونزلیگ انجام داد، 4 بار موفق به گلزنی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد