کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

هاینکس احساساتی شد+'گزارش تصویری

یوپ هاینکس در ابتدای بازی که بیش از 50,000 تماشاگر در زادگاهش او را تشویق کردند، خونسرد به نظر می رسید. اما در کنفرانس خبری پس از بازی، این اسطوره 68 ساله نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و اشک خداحافظی او بسیاری از بینندگان را به گریه انداخت.





به گزارش کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛
هاینکس صحبت هایش را با اظهاراتی در مورد پیروزی 4-3 تیمش آغاز کرد:

در 10-15 دقیقه اول بازی ما نتوانستیم طبق برنامه خود بازی کنیم. ما غافلگیر شدیم. من به شوخی به دستیارم پتر هرمن گفتم احساس می کنم بازیکنان هنوز در جشن قهرمانی هستند. ما خوب بازی نمی کردیم و پاسکاری ما هم بد بود. در بین دو نیمه باید این اشتباهات را درست می کردم. در نیمه دوم ما بیشتر شبیه بایرن این فصل بودیم و من احساس می کردم که بازیکنان برای من بازی می کنند. آنها عالی بودند و توانستند این هدیه را به من بدهند.

در ادامه از هاینکس در مورد تشویق هواداران سوال شد؟

این برای من لحظه ای در گذر زمان بود. من بازی و مربی گری را از اینجا آغاز کردم. اگر بازی در استادیوم خانگی قبلی ما "بوکلبرگ" بود حتی بیش از این خاطره انگیز میشد. آنجا استادیومی است که من پیروزی ها و شکست های زیادی را به یاد می آورم. من می خواهم از هوادارانی که برای تشویق به اینجا آمده اند تشکر کنم. چون...

در این لحظه هاینکس دوست داشتنی نمی تواند بیش از این احساسات خود را کنترل کند و اشک هایش جاری می شود...

وبه سختی ادامه می دهد:

... این نشان می دهد که اینجا خانه من است.

خبرنگاران 30 ثانیه متوالی به تشویق کرردن او می پردازند و صبر کرده تا او آرامش خود را به دست آورد. سپس هاینکس از آینده و فینال لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

همان طور که از نتیجه ای که در دورتموند به دست آمد می توانیم بفهمیم، نمی توان انتظار داشت بازیکنان پیش از بازی فینال هیجان زده نباشند. پس ما همه تمرکز خود را روی فینال خواهیم گذاشت. برای ما بسیار مهم بود که امروز هم پیروز شویم و اعتماد به نفس و ریتم خوب خود را حفظ کنیم. گلادباخ امروز به ما فشار آورد. آنها تیمی خوب هستند و تاکتیک های خوبی دارند. آنها در پرسینگ خوب هستند و آنها حریف خوبی پیش از فینال ویمبلی بودند.

بر خلاف معمول بایرنی ها پس از پایان کنفرانس خبری به فرودگاه نرفتند. آنها به رستورانی در شوالمتال رفتند و شام را مهمان مربی خود بودند. این یک پایان خوب برای روز پر از احساس مربی افسانه ای بایرنی ها بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد