کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بایرن مونیخ - گلادباخ؛ خداحافظی هاینکس در بازگشت به خانه

 

بایرن در آخرین دیدار خود در رقابت های این فصل بوندس لیگا به مصاف گلادباخ می رود

همه چیز به شکلی دراماتیک رقم خورد. تا این که در آخرین روز سرمربی گری یوپ هاینکس در بوندس لیگا یوپ مقابل تیم اسبق خود بایستد تیمی که هم در دوران بازی و هم در دوران سرمربی گری یکی از بهترین های تاریخ این تیم بود.

امشب بایرنی ها در حالی به مصاف حریف خود می روند که تنها چند روز به فینال لیگ قهرمانان باقی مانده است و دیدار امشب برای آن ها اهمیت چندانی را در بر نخواهد داشت.

اما این دیدار از آن رو دارای اهمیت خواهد بود که یوپ هاینکس تصمیم گرفته است که پس از پایان این فصل از سرمربی گری خداحافظی کند و این آخرین بازی او در رقابت های بوندس لیگا خواهد بود.

هاینکس در این رابطه چنین می گوید :

" این یک بازی معمولی نیست.  گلادباخ شهر من است. جایی که فوتبال حرفه ای خود را از 19 سالگی در آن آغاز کردم و بعد ها مربی شدم.
من در گلادباخ بزرگ شدم. این مثل یک فیلم است. جایی که داستان من به پایان می رسد. "

ترکیب احتمالی دو تیم به نقل از سایت بوندسلیگا :

گلادباخ:

تراشتگن، یانسکه، استرانز، آلواراو دومینگوئز، دایمس، نوردویت، خاکا، هرمان، آرانگو، هانکه، هرگوتا

بایرن:

نویر، لام، بواتنگ، دانته، آلابا، مارتینز، شوان اشتایگر، روبن، ریبری، مولر، مانزوکیچ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد