کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

تماشای فینال در اردوی ایالات متحده

وآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان که به دلیل اردوی ملی در ایالات متحده نمی تواند بازی فینال لیگ قهرمانان را از نزدیک نظاره گر باشد در کنفرانس مطبوعاتی پنج شنبه از این بازی به عنوان شروع موفقیت های بین المللی یاد کرد.

لوو از اینکه نمی تواند بازی دو تیم آلمانی را در ومبلی تماشا کند بسیار ناراحت بود گفت:" متاسفانه من نمی توانم این بازی را تماشا کنم اما با بازیکنان در ایالات متحده در اردو خواهم بود و در مورد بازی صحبت می کنم. این فینال تمام آلمانی بسیار خاص است و فواید زیادی برای فوتبال آلمان، باشگاه ها و بازیکنان خواهد داشت."

تیم ملی آلمان از تاریخ 22 ام می تا 4ام ژوئن در ایالات متحده اردو خواهد داشت و در تاریخ 29ام می با اکوادور و در تاریخ 2ام ژوئن در واشنگتن با ایالات متحده دو بازی دوستانه را برگزار می کند.

لوو ادامه می دهد:" واضح است که ما در اردوی امریکا این دیدار را از دست نخواهیم داد. بازیکنان و کادر فنی برای تماشای دیدار نهایی علاقه مند هستند و با هیجان فینال را تماشا می کنیم."

اولیور بیرهوف مدیر فنی تیم های ملی آلمان نیز با تایید صحبت های یوآخیم لوو از هماهنگی های لازم برای تماشای دسته جمعی دیدار 4ام خرداد خبر داد و اعلام کرد:" با هتل محل استقرار هماهنگی های لازم صورت گرفته تا به صورت دسته جمعی از یک مانیتور بزرگ بازی فینال را تماشا کنیم."

لوو در ادامه از پیش بینی فینال طفره رفت و گفت:" نمی توانم بگویم چه تیمی قهرمان خواهد شد بوروسیا دورتموند بارها ثابت کرده که می تواند بایرن را شکست دهد و در آن سو نیز بایرن فصل بسیار بسیار خوبی را پشت سر می گذارند. بنابراین هر دو تیم می توانند قهرمانی را بدست آورند."

فینال 4ام خرداد در حالی برگزار خواهد شد که 13 بازیکن تیم ملی آلمان در ومبلی حاضر خواهند بود (هفت بازیکن دورتموند، شش بازیکن بایرن) و پس از انجام این دیدار کوین گروس کروتز و سون بندر دو بازیکن دورتموند راهی اردوی ایالات متحده خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد