کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

جا ماندن خاوی مارتینس از اتوبوس باواریایی ها در نوکمپ

بعد از بردقاطعانه بایرن درنوکمپ،اتوبوس حامل بازیکنان باواریایی بدون آنکه ستاره اسپانیایی اش را در خود داشته باشد به سمت هتل محل اقامت کاروان بایرن رفت

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،شادی بیش از حد بازیکنان بایرن مونیخ بعد از برد 0-3 این تیم در ورزشگاه نوکمپ، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا،کاملا آشکار بود.

 با این برد، باواریایی ها توانستند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه تحقیر آمیز 0-7 بارسلونا را از پیش رو برداشته و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند. همین شادی و شعف فراوان بود که باعث شد تا اتوبوس کاروان باواریایی ها، بدون خاوی مارتینس ورزشگاه نوکمپ را ترک کند.

 خاوی مارتینس که تنها بازیکن اسپانیایی باشگاه بایرن بود در پایان این بازی بیش از سایر بازیکنان  تیمش مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت و شاهد سیل سوالاتی بود که از او پرسیده می شد. او بعد از ترک میکسد زون، اتوبوس تیمش را پیدا نکرد؛ چرا که اتوبوس حامل کاروان باواریایی ها دقایقی پیش از آن ، نوکمپ را ترک کرده بود. از همین رو مارتینس چاره دیگری نداشت جز اینکه یک تاکسی گرفته تا خودش را به هتل محل اقامت کاروان بایرن برساند وهمراه با سایر هم تیمی هایش شب را درهتل سپری کرده و صبح پنجشنبه به سمت آلمان پرواز کرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد