کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

اعتراض آلمانی ها به انتخاب داور اسپانیایی

انتخاب کارلوس ولاسکو کاروایو داور اسپانیایی برای قضاوت دیدار برگشت بایرن مونیخ و یوونتوس و جنجال داوری در یوفا.

انتخاب کارلوس ولاسکو کاروایو داور اسپانیایی برای قضاوت دیدار برگشت بایرن مونیخ و یوونتوس حرف و حدیث های بسیاری را در محافل فوتبالی آلمان ایجاد کرد این انتخاب بدون شک کج سلیقه گی یوفا را در انتخاب داوران برای لیگ قهرمانان اروپا اثبات می کند.
پس از آنکه ولفگانگ اشتارک داور آلمانی دیدار پاریسن ژرمن و بارسلونا اشتباه فاحشی را در گل نخست تیم پاریسی انجام داد و آفساید مشهود زلاتان ابراهیموویچ را اعلام نکرد انتقادات زیادی به کمیته داوران یوفا مطرح شد این داور آلمانی در مرحله گروهی نیز در بازی گالاتاسرای و منچستر یونایتد قضاوت ضعیفی را انجام داده بود اما او در لیست داوران راه یافته به مراحل بالاتر چمپیونزلیگ قرار گرفت.
این انتقادات و انتخاب یک داور اسپانیایی برای بازی برگشت بایرن و یوونتوس آن هم در شرایطی که بایرن دیدار رفت را با نتیجه دو بر صفر پیروز بوده و از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است جنجال جدیدی را برای یوفا در رسانه های آلمانی استارت زده است.
باواریایی ها چهار بازیکن دو کارته در ترکیب دارند و این در حالی است که احتمال رویارویی مونیخی ها با یکی از نمایندگان اسپانیا در مرحله نیمه نهایی بسیار بالا است تمامی این گزینه ها را کنار بازی درگیرانه بازیکنانی نظیر ماریو ماندزوکیچ در خط حمله و دانته، لام در خط دفاع بایرن قرار دهید حال به خوبی می توان کج سلیقه گی کمیته داوران یوفا را درک کرد.
کارلوس ولاسکو کاروایو متولد شهر مادرید اسپانیا است و با وجود صعود رئال و احتمال بالای رویارویی آن ها با بایرن در نیمه نهایی حساسیت ها در انتخاب او برای این دیدار افزایش می یابد کارل هاینس رومینیگه پس از انتخاب وی از سوی یوفا به شدت از این انتخاب انتقاد کرد و از یوفا خواست تا در این مورد تجدید نظر کند ولی کمیته داوران یوفا به اعتراضات پاسخی نداد.
این داور در دیدار یک چهارم نهایی فصل پیش لیگ قهرمانان دیدار بایرن و المپیک مارسی (2-0) را قضاوت کرده بود در این دیدار پنج بازیکن بایرن دو کارته بود که او با دادن کارت زرد به فیلیپ لام و تونی کروس آن ها را از بازی بعدی محروم کرد.
فیلیپ لام، دانته، لوئیس گوستاوو و ماریو ماندزوکیچ چهار بایرنی دو کارته هستند که با دریافت کارت زرد در دیدار چهارشنبه دیدار نیمه نهایی را که احتمالا مقابل یکی از دو تیم اسپانیایی برگزار خواهد شد از دست می دهند. شاید هیچ گونه توطئه ای در این میان مطرح نباشد و داور اسپانیایی کاملا منصفانه و صحیح این بازی را قضاوت کند اما بدون شک این انتخاب از سوی یوفا فشار زیادی را روی قضاوت وی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد