کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بوندس لیگا؛ بایرن مونیخ 3-2دوسلدورف؛ در آستانه قهرمانی زود هنگام

 بایرن صدرنشین بوندس لیگا در رقابتی نفس گیر دوسلدورف را شکست داد.

بایرن صدرنشین بوندس در چهارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم بوندس لیگا میزبان فورتنا دوسلدورف بود. بایرنی ها که از ابتدا مثل سایر بازی های خود بازی را هجومی آغار کرده بودند بر خلاف جریان بازی در دقیقه 16 با گل بولی از دوسلدورف عقب افتادند. بایرنی ها در ادامه فشار خود را بیشتر کردند اما موقعیت ها متعدد مونیخی ها در کمال ناباوری وارد دروازه نمی شد. در نهایت در دقیقه 45 روی پاس فیلیپ لام و ضربه پای راست توماس مولر ، دروازه بان دوسلدورف ، گیفر بعد از چند عکس العمل دیدنی در نیمه اول بالاخره تسلیم شد و دروازه اش باز شد.

در نیمه دوم نیز بازی با فشار حملات بایرن از سر گرفته شد و در دقیقه 61 ماریو گومز به جای مانزوکیچ و در دقیقه 68 شکیری به جای کروس وارد زمین شد تا شاید گره بازی را باز کنند. در سوی دیگر میدان نیز مایر زننده گل دوسلدورف را از زمین بیرون آوردن و فینک را به جای او به میدان فرستاد.

در ادامه باز هم دوسلدورف در دقیقه 71 بر خلاف جریان بازی این بار روی فرار لمبرتز به گل دیگری دست یافت و بایرن با نتیجه 2-1 از این تیم عقب افتاد. هاینکس نیز بلافاصله بعد از خوردن گل توماس مولر را از زمین بیرون آورد و پیزارو را به جای او به بازی فرستاد. دقیقه 73 پیزارو ریبری را صاحب موقعیتی کرد و او توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند.

باز هم حملات بایرن پی در پی ادامه داشت اما با بد شانسی و البته نمایش بسیار خوب گیفر بایرن به گل نمی رسید تا این که در دقیقه 86 روی ارسال فیلیپ لام از جناح راست خط دفاع دوسلدورف بایرن با ضربه سر بواتنگ به گل سوم خود رسید و توانست تا 3 امتیاز خانگی بازی را به دست آورد.

با توجه به شکست دورتموند در برابر شالکه بایرن با 66 امتیاز و 20 امتیاز فاصله با دورتموند همچنان در صدر جدول بوندس لیگا ماند و رکورد 26 سال شکست ناپذیری در برابر دوسلدورف را حفظ کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد