کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

مانوئل نویر چهار انگشتی

http://i3.dailyrecord.co.uk/incoming/article1715948.ece/ALTERNATES/s615/Manual%20Neuer-1715948.jpg

مانوئل نویر در تمرینات روز پنج شنبه با مصدومیت مواجه شد و تمرین را ترک کرد انگشت نویر دچار کبودی شد و او برای آنکه بتواند در دیدار جمعه شب مقابل وولفسبورگ به میدان رود از دستکش های ویژه ای استفاده کرد که در این تصویر نیز مشخص است

 نویر با استفاده از دستکش ویژه ی چهار انگشتی در دیدار مقابل وولفسبورگ به میدان رفت تا از مصدومیت و کبودی انگشت خود محافظت کند او با همین شرایط یک سوپر واکنش در نیمه دوم نشان داد و توانست کلین شیت دیگری در نیم فصل دوم ثبت کند.

دروازه بان بایرن برای دیدار سه شنبه شب مقابل آرسنال نیز از این دستکش استفاده خواهد کرد تا فشار کمتری روی انگشت آسیب دیده خود آورد. نویر در سال 2013 گلی دریافت نکرده است و او رکورد فوق العاده ای در بوندس لیگا دارد تنها هفت گل خورده در بیست و دو هفته.

نویر در هفته های گذشته نشان داد که اعتماد به نفس بالایی درون دروازه ی بایرن دارد او در دیدار مقابل شالکه در حین بازی مشغول تمرین با ذخیره های بایرن شد و چشم از زمین برداشت علاوه بر مهارت های دروازه بانی، باید بازی با پا را نیز به ویژگی های وی اضافه کرد شماره یک مونیخی ها به عنوان یک سوئیپر در بایرن عمل کرده و در حفظ توپ کمک بسیاری به بایرنی ها می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد