کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

رئیس باشگاه دورتموند از احتمال فروش لواندوفسکی خبر داد

هانس یوآخیم واتسکه رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان اذعان کرد ممکن است رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خود را از دست بدهد.

رقبای بوروسیا دورتموند در بوندس لیگا از جمله بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن لواندوفسکی هستند.
واتسکه در گفتگو با شبکه تلویزیونی Liga Total گفت:« ما همه تلاش خود را برای حفظ او انجام دادیم و پیشنهادی استثنایی را بر اساس توان خود مطرح کردیم. اما وقتی پیشنهادها مورد قبول واقع نمی شود این احساس به وجود می آید که او می خواهد برود و من در حال حاضر اعتقاد ندارم او در دورتموند بماند.»
این در حالی است که یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند نیز اذعان کرد لواندوفسکی بازیکنی است که نمی توان جایگزینی برای او پیدا کرد.
او در گفتگو با شبکه تلویزیونی زد دی اف گفت:« اگر او برود - که هنوز قطعی نشده است - فکر می کنم ما کاملا برای آن آماده ایم.»
گفته می شود ادین ژکو مهاجم منچستر سیتی انگلیس و مامه دیوف مهاجم سنگالی هانوفر به عنوان جایگزین های احتمالی لواندوفسکی در نظر گرفته شده اند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، لواندوفسکی بیست و چهار ساله در بیست بازی این فصل برای دورتموند چهارده گل به ثمر رسانده است و سی امین گل او در فصل گذشته برای دورتموند عاملی مهم در قهرمانی دورتموند در بوندس لیگا بود . او تا ماه ژوئن سال دو هزار و چهارده با دورتموند قرارداد دارد.
این در حالی که احتمال پیوستن او بایرن مونیخ قوت گرفته است.
روز شنبه واتسکه از مقامات بایرن خواست خواسته خود را به طور واضح و روشن مطرح کنند. او گفت:« سناریوی نخست این است: بایرن مونیخ تمایلی به خرید رابرت ندارد که در این صورت همه این گزارش ها بی ارزش است. سناریوی دوم این است: آنها خواهان خرید رابرت هستند که در این صورت آنها باید درخواست خود را مطرح کنند و نزد ما بیایند.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد